نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 11:22

آمادگی معاونت درمان وزارت بهداشت برای راهپیمایی اربعین

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی وزارت بهداشت، از برگزاری جلسات مدیریت درمان زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن واعظی رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان وزارت بهداشت، با توجه به همکاری مؤثر دانشگاه‌های علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی در تأمین پرسنل درمانی مورد نیاز، گفت: دانشگاه‌ها سال‌ها است در زمینه برگزاری مراسم اربعین تجربه دارند و هر ساله با انجام اقدامات جهادی و خالصانه با حضور نیروی انسانی پرتلاش و متعهد، خدمات درمانی شایسته ای به زوار ارائه می‌شود.

وی افزود: برای برگزاری باشکوه این مراسم در خصوص مدیریت درمان تا کنون سه جلسه در سطح ملی برگزار شده و همکاران ستادی به صورت شبانه روز در حال توزیع نیروها برای استان مرزی همجوار مناطق غرب کشور و استان‌های شرقی برای پذیرش زوار از کشورهای همسایه هستند.

واعظی با اشاره به همکاری مستمر، همیشگی و ارزنده سازمان بسیج جامعه پزشکی، گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی همواره در این زمینه یاری رسان وزارت بهداشت بوده و داوطلبانه حضور می‌یابد. از جمله بسیج استان فارس که در اعزام نیرو همیشه پای کار است و ما قدردان هستیم. امیدواریم با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی از طریق ساماندهی نیروهای اعزامی بتوانیم شرایطی فراهم کنیم تا علاوه بر ارائه خدمات درمانی توسط نیروها، امکان زیارت برای آنها را فراهم کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433435

مهمترین اخبار ایران و جهان: