نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 15:41

وزیر کشور از روند تعمیرات یکی از بزرگ‌ترین نفتکش‌های جهان بازدید کرد+عکس

احمد وحیدی وزیر کشور از روند تعمیرات یکی از بزرگ‌ترین نفتکش‌های جهان در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بازدید کرد.

به گزاش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد وحیدی وزیر کشور بعد از ظهر امروز در ادامه سفر به استان هرمزگان و در بازدید از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در غرب شهر بندرعباس، روند تعمیرات یکی از بزرگ‌ترین نفتکش‌های جهان را مورد بازدید قرار داد.

این نفتکش متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران است که دو میلیون بشکه ظرفیت دارد و بخشی از تعمیرات اساسی دوره‌ای خود را زیر نظر متخصصات کشورمان در بندرعباس در حال اجرا دارد.

 

علی عزیزی سرپرست گروه شناورهای بزرگ ایزوایکو ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: شرکت کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) میزبان انجام تعمیرات اساسی یک سوپر نفت کش غول پیکر «ناشا» در حوض خشک این مجموعه هستیم که دارای 332 متر طول و 58 متر عرض و 31 متر ارتفاع است.

به گفته وی، سند پلاست و رنگ، تعمیر لاین‌های اصلی شناور، لاین‌های آی جی، الکتروموتورها و پمپ‌ها و قسمتی از ملحقات جانبی این سوپر نفتکش در مدت 45 روز در این مجتمع انجام خواهد شد.

عزیزی همچنین خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات لازم تعمیراتی با اتکای به توان فنی و علمی داخل و با تجهیزات داخلی صورت می‌گیرد و کیفیت و رضایت حداکثری کارفرما در انجام این پروژه ملاک اهمیت و عمل است.

همچنین وزیر کشور با همراهی سلمان ضربی مدیرعامل ایزوایکو همچنین از دیگر بخش‌های این مجتمع نیز بازدید و در جریان انجام تعمیرات اساسی و نیز پروژه‌های ساخت کشتی در این مجتمع قرار گرفت.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1029879

مهمترین اخبار ایران و جهان: