نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 10:28

بازتاب گزارش فارس/ شر کمپ سگ‌های ولگرد از سر روستاییان سعادت‌آباد کرمان کم شد

کمپ سگ‌های ولگرد در روستای سعادت‌آباد کرمان که مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده بود با پیگیری و دستور مستقیم مهدی بخشی دادستان کرمان به مکان دیگری جابه‌جا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، انتشار گزارش «مشکلات سعادت‌آباد کرمان؛ از فعالیت کمپ سگ‌ها در کنار حسینیه تا جولان زمین‌خواران» در چهارم بهمن‌ماه جاری در خبرگزاری فارس بازتاب گسترده‌ای داشت و با پیگیری و دستور مستقیم مهدی بخشی دادستان مرکز استان کرمان کمپ سگ‌های ولگرد که مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده بود به مکان دیگری منتقل شد.

خبرنگار فارس در کرمان چهارم بهمن‌ماه جاری گزارشی از مشکلات مردم روستای سعادت‌آباد کرمان منتشر کرد که در آن به بیان دردسرهایی پرداخت که به‌واسطه ایجاد کمپ سگ‌های ولگرد برای اهالی روستا ایجاد شده بود.

این کمپ در جوار حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) روستا و بیخ گوش مردم سعادت‌آباد راه‌اندازی شده بود و مشکلات بسیاری در زمینه بهداشتی، ایجاد سر و صدا و قطع آسایش روستاییان، حمله سگ‌های ولگرد به زنان و کودکان و مزاحمت برای مراجعه‌کنندگان به حسینیه و قبرستان روستا به‌وجود آورده بود.

در همین حال محمد محمدرضایی عضو شورای اسلامی روستای سعادت‌آباد کرمان در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس از جابه‌جایی کمپ سگ‌های ولگرد طی روز گذشته 23 بهمن‌ماه جاری خبر داد و افزود: از بخشی دادستان کرمان قدردانی می‌کنم که با پیگیری‌های خود موجب جابه‌جایی این کمپ شد.

وی از خبرگزاری فارس و سایر مسؤولان و همچنین نیروهای بسیج و اطلاعات قدردانی کرد که برای پیگیری مشکلات روستای سعادت‌آباد و جابه‌جایی کمپ سگ‌های ولگرد اقدام کرده‌اند.

محمدرضایی ادامه داد: تعداد زیادی سگ ولگرد نیز به‌واسطه وجود کمپ سگ‌ها به روستای سعادت‌آباد منتقل و رها شده‌اند که قرار است با همکاری شهرداری کرمان برای جابه‌جایی این سگ‌ها در راستای رفاه و آسایش بیشتر مردم اقدام کنیم.

خبرگزاری فارس در کرمان که همواره برای انعکاس مشکلات مردم و رفع آن تلاش می‌کند نیز به سهم خود قدردان ورود جهادی مهدی بخشی دادستان مرکز استان و مدعی‌العموم به بحث جابه‌جایی کمپ سگ‌های ولگرد در روستای سعادت‌آباد است و امیدواریم این رویه برای سایر مدیران استان نیز سرمشق باشد تا مردم هرچه بیشتر طعم رفاه و آرامش را بچشند.

پایان پیام/80019/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1035479

مهمترین اخبار ایران و جهان: