نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 21:28

پاسخ به یاوه گویی دشمنان با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گرگان- نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: کوبنده‌ترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق مبارک و بزرگ در طول تاریخ بود که امام راحل از آن به عنوان انفجار نور یاد کردند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به حوادث اخیر که ریشه آن در خارج از کشور است، افزود: ملت باید پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را با حضور گسترده خود بدهد و امسال این پاسخ باید کوبنده‌تر از قبل باشد.

وی ادامه داد: هیچیک از کشورهایی که در فتنه اخیر نقش داشتند، خیرخواه مردم و کشور ما نیستند و تنها اهداف خود را دنبال می‌کنند.

امام جمعه گرگان تأکید کرد: بهترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن است.

نورمفیدی اضافه کرد: ما منکر مشکلات اقتصادی موجود در کشور نیستیم اما اگر این مسائل و نقدهایی که است، به بیگانگان ربطی ندارد.

نورمفیدی شرکت در راهپیمایی را عین عبادت خواند و از همه مردم استان گلستان اعم از شیعه و سنی، زن و مرد، کودک و جوان و کهنسال خواست حضوری باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن داشته باشند زیرا این حضور مشتی محکم بر دهان یاوه‌گوی دشمنان خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032279

مهمترین اخبار ایران و جهان: