نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 18:26

آماده سازی کلاس‌های آموزش و پرورش خوزستان جهت اسکان مسافران نوروزی

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پنج هزار و ۴۶ کلاس درس استان برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسعود حمیدی نژاد‌، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان امروز در گردهمایی کارشناسان تعاون مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: ستادهای اسکان میهمانان نوروزی برای خدمت‌رسانی به فرهنگیان و مردم برای ایام نوروز امسال آماده هستند.

وی افزود: ۹۹ کلاس ویژه، دو هزار و ۱۱۰ کلاس درجه کیفی الف، یک‌هزار و ۶۶۹ کلاس ب و یکهزار و ۱۶۸ کلاس درجه کیفی ج آماده اسکان میهمانان نوروزی در ایام نوروز هستند.

حمیدی نژاد عنوان کرد: همچنین ۱۸ مرکز رفاهی در مناطق و نواحی استان به صورت ویژه آماده خدمت‌رسانی به فرهنگیان در ایام نوروز هستند.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به جامعه معلمان استان به عنوان یک برنامه اولویت‌دار در دستور کار قرار دارد افزود: بر این اساس برنامه‌ریزی‌های حوزه تعاون و امور رفاهی باید با جدیت در راستای ارتقای شاخص‌های رفاهی فرهنگیان گام بردارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ساماندهی امور بیمه‌ای فرهنگیان باید به عنوان یک اولویت در دستور کار متولیان حوزه تعاون و امور رفاهی قرار گیرد تا شاهد رضایت‌مندی همکاران فرهنگی در این بخش باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امسال در استان خوزستان ۴۱ ناحیه و ستاد اسکان نوروزی در قالب ۶۷۳ مدرسه میزبان میهمانان نوروزی فرهنگی خواهند بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1053035

مهمترین اخبار ایران و جهان: