نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 19:24

از افزایش خودسرانه کرایه تاکسی و آژانس در گچساران تا سرعت‌گیرهای غیر استاندارد

فرماندار گچساران گفت: افزایش خودسرانه بدون نرخ نامه قانونی نرخ کرایه های تاکسی و آژانس در گچساران غیرقانونی بوده و با آنها به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و تعطیلات پیش رو تردد مسافران و گردشگران در این شهر آغاز خواهد شد.

 وی بیان کرد: باید تدابیر لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی در گچساران مهیا باشد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: مصوبات چند ماه گذشته سفر آیت الله حسینی به روستای دیل هر چه زودتر پیگیری و اجرا شود.

 دیهیم خوب عنوان کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی ها و آژانس ها در گچساران بدون مجوز غیر قانونی بوده و باید با متخلفین به صورت قانونی برخورد شود.

 وی گفت: برخی از سرعت گاه ها در گچساران غیر استاندارد می باشد و ضرر و زیان آنها بیش از گود و کنده کاری در معابر است.

 فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: سرعت گاه تلخاب شیرین نیز ، باید مشکلات آن پیگیری و هرچه زودتر برطرف شود.

دیهیم خوب بیان کرد:اعتباری افزون بر ۵ میلیارد ریال برای نصب و راه اندازی دوربین‌های ثبت تخلفات اختصاص داده شد که باید هرچه زودتر در این خصوص اقدامات لازم شود.

 وی افزود:ادارات در حد توان خود و جایگاه های قانونی که برای آنها مشخص شده با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

فرماندار گچساران ادامه داد: شهرداری مکانی را جهت مستقر شدن دستفروشان جانمایی کرده و آنها را به آنجا هدایت کند.

 دیهیم خوب اضافه کرد: دستفروشان مقابل پلیس راه و جاده سراب ننیز و برخی از سبزی فروشان در محور امامزاده جعفر در حریم جاده قرار دارند که این خود خطراتی را به همراه دارد و باید جابجا شوند.

 وی گفت: ورودی شهر زیبنده گچساران و مردم آن نبوده و هرچه زودتر باید ساماندهی گردد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: نانوایی جنب چهار راه نماز (سرباز) معضلی است که باعث ایجاد ترافیک و گاه رخ دادن تصادفاتی شده است ، در همین راستا باید تا اتمام قرارداد آن درب این محل کسب در کوچه پشت آن باز شود تا دیگر در خیابان اصلی ایجاد ترافیک صورت نگیرد و بعد از پایان قرارداد این این نانوایی باید جابجا شود.

 فرماندار گچساران با اشاره به روان سازی ترافیک در مکان های پرتردد اظهار کرد: با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی باید برای روان سازی ترافیک به خصوص در میادین پرتردد مانند میدان نماز چاره اندیشی کرد.

 علی محمد آقایی بخشدار گچساران نیز تصریح کرد: کپرهای محل فروش سبزی بعد از شرکت بهنوش قرار دارد که چندین بار با تذکر دادستان ۸ الی ۹ مورد آن ها تخریب شد ولی مجدداً چندین متر آن طرف تر آن ها را دایر کردند.

وی بیان کرد: این ها در حریم جاده قرار دارند و باید مشخص شود اگر حریم خریداری شده همه را به آنجا هدایت کنیم زیرا تعدادی از افراد مستقر در این که کپرها در منطقه کشت سبزی انجام داده و از این طریق امرار معاش می کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1095279

مهمترین اخبار ایران و جهان: