نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 13:11

طرح بسیج سلامت نوروزی شهرستان کنگان آغاز شد

بوشهر- معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کنگان گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی شهرستان کنگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم رستگار صبح چهارشنبه در این آئین گفت: هدف از اجرای این طرح تشدید نظارت‌ها بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران‌ها و اماکن اقامتی، پارک‌ها، مدارس کل شهرستان کنگان جهت تأمین سلامت عمومی و امنیت غذایی شهروندان و مهمانان نوروزی است.

وی ادامه داد: بازرسی‌های کاربردی در راستای حفظ سلامت شهروندان بخصوص در ایام پیش از تعطیلات و تعطیلات نوروزی مد نظر قرار گیرد تا بتوانیم در ارتقای سلامت شهرمان نقش مؤثری داشته باشیم و با مدیریت صحیح و عزم راسخ به شاخص‌های مطلوب دسترسی پیدا کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان در این آئین گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی برای حفظ و ارتقای سلامت شهروندان از امروز ۲۴ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت که وظیفه نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی را بر عهده دارند.

محمود میرحاجی اضافه کرد: این طرح با همکاری دیگر اداره‌های ذی ربط اجرا شده و نظارت‌ها از ساعت هشت صبح تا ۲۰ شب ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، موضوع را به کارشناسان سامانه شکایات مردمی وزارت بهداشتی با شماره ۱۹۰ اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1094579

مهمترین اخبار ایران و جهان: