نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 15:57

ترکیب شورای شهر فردیس بازهم دستخوش تغییر شد

با صدور حکم دیوان عدالت اداری و ابلاغ استانداری البرز، صابر نالان قره بلاغ به عنوان عضو اصلی جایگزین علی عبدلی در شورای اسلامی شهر فردیس شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، در نشست علنی امروز شورای اسلامی شهر فردیس،مراسم تحلیف صابرنالان قره‌بلاغ به عنوان عضو اصلی در صحن علنی  شورای اسلامی با حضور  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فردیس انجام شد.

محمد فیضی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس با بیان اینکه شورای اسلامی شهر از ارکان جامعه ما است، گفت: شورا با مسائل و مشکلات  مردم از نزدیک مواجه است.   اگر شورا مومن، کاربلد و دلسوز برای مردم باشد خیرش به مردم می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات تلخی‌هایی را برای شهرستان داشت، افزود: طی  دو سال گذشته پس از انتخابات شورای اسلامی شهر طی ۱۳ مرحله ۲۰ دستور از دیوان عدالت اداری  داشتیه‌ایم که این امر نظم طبیعی را در مدیریت شهر، شورا و شهرداری مختل  می‌کند. این رفتن‌ وآمدن‌ها در سطح افکار عمومی  خوب نیست و مسؤولان  را هم دچار سردرگمی می‌کند. 

وی ادامه داد: در چندماه گذشته از صدور حکم موقت توسط دیوان عدالت اداری، برای حفظ ثبات در شهر از قاضی دیوان درخواست کردیم تا صدور رای قطعی، اجرای رای را در خواست نکند.  این امر به آقای صابر نالان هم اعلام شد.

فیضی اضافه کرد: مجموعه فرمانداری تابع قانون است و برای ما فرقی ندارد چه کسی در این جایگاه می‌نشیند. برای این کار هم هیچ اقدامی نکرده‌ایم. ما فقط از مراجع ذیربط کسب استعلام کردیم و تلاش کردیم مُرَ قانون اجرا شود تا تبعات بعدی تا حد امکان کاهش یابد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1293235

مهمترین اخبار ایران و جهان: