نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 14:42

هرگونه کم‌توجهی به فرهنگ و هویت منجر به افزایش ناهنجاری‌ها می‌شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هرگونه کم‌توجهی به موضوع فرهنگ و هویت منجر به افزایش ناهنجاری‌ها می‌شود از این رو در این زمینه باید اقدامات مؤثری انجام گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  تراب محمدی ظهر امروز در جلسه گروه کاری ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: ادارات استان باید توجه و اهتمام ویژه‌ای به موضوع هویت دینی و ملی داشته باشند و برنامه‌های خود را در این خصوص ارائه کنند.

وی گفت: اگر الگوی‌های هویت دینی و ملی به شکل صحیح تبیین شود ناهنجاری‌ها در جامعه کاهش خواهد یافت.

محمدی خاطرنشان کرد: هرگونه کم‌توجهی به موضوع فرهنگ و هویت منجر به افزایش ناهنجاری‌ها می‌شود، لذا در این زمینه بایستی اقدامات مؤثری انجام گیرد.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: اقدامات قابل‌توجهی در خصوص اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌ریزی‌شده و باید همکاری بیشتری با سایر دستگاه‌های دولتی صورت گیرد.

امیر تقی‌زاده افزود: برنامه‌های متنوعی همچون گفتگوی جوانان با مسئولان از جمله برنامه‌های پرطرف‌دار و پرمخاطب بوده است که می‌تواند اتفاقات جالبی را رقم زند.

وی  همچنین انجام طرح‌های سرباز مهارت و همکاری با مساجد را مهم شمرد و خاطرنشان کرد: تقسیم وظایف برنامه‌های هویت ملی و دینی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که نیازمند توجه جدی ارگان‌ها بوده و در همین زمینه بایستی ادارات و ارگان‌های دولتی برنامه‌های خود را ارائه کنند.
 

پایان پیام/۶۰۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1292979

مهمترین اخبار ایران و جهان: