نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 11:04

میزان رضایت‌مندی مردم معیار ارزیابی مدیران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: میزان رضایت‌مندی مردم از مدیران دستگاه‌های اجرایی معیار ارزیابی موفقیت آنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی صبح امروز در جمع مدیران اجرایی و فرهنگی مازندران با اشاره به پیوستگی برنامه‌های دولت در عرصه پیشرفت و عدالت اظهار کرد: اولویت اساسی دولت در روند توسعه کشور ساماندهی مسائل فرهنگی و اقتصادی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، معاش مردم را دغدغه اصلی دولت دانست و گفت: رئیس جمهور و کابینه در هم افزایی با بدنه دولت و قوای دیگر تامین معیشت مردم را با جدیت و شبانه‌روزی در دستور کار دارند.

سلگی با تاکید بر پیشرفت‌های مهم سیاست بین‌المللی و منطقه‌ای دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: حضور پرقدرت ایران در پیمان‌های منطقه‌ای و جهانی نشانه پیشتازی و موفقیت سیاست‌های دولت سیزدهم است.

معاون استاندار مازندران ادامه داد: دولت سیزدهم در پیگیری دیپلماسی جهادی از عزت و مصلحت کشور پاسداری کرده است.

وی همچنین شکست سیاست انزوا طلبانه ایران توسط استکبار جهانی را یادآور شد و افزود: دولت سیزدهم نشان داد که اداره کشور و تقویت عرصه‌های پیشران ملی با بن‌بست مواجه نیست.

معاون استاندار مازندران گفت: در دولت سیزدهم مدیران شانی جز خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه ندارند و رسالت مدیران بی وقفه تداوم دارد.

وی تصریح کرد:  امید و ایمان مردم نیازمند پاسداری و تقویت از سوی مدیران است.

سلگی افزود: میزان رضایت‌مندی مردم از مدیران دستگاه‌های اجرایی معیار ارزیابی موفقیت آنان است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1348935

مهمترین اخبار ایران و جهان: