نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 00:51

«نور» بوی لاله‌های زهرایی گرفت/ استقبال شهرهای توریستی مازندران از مهمانان ویژه

بوی عطر خوش لاله‌های زهرایی در قالب تشییع پیکر شهدای گمنام در آستانه ُسالروز شهادت نخستین شهیده مدافع حریم ولایت، زهرای اطهر،در شهرستان نور پیچید.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، شهدا بار دیگر در هیاهوی فتنه براندازان آمدند، هشدار دادند، به همه اعلام کردند این نظام و انقلاب با خون امثال ما ایجاد شد، پا گرفت،گسترش پیدا کرد و قطعا به دست صاحب اصلی‌اش ولی عصر (عج) می‌رسد.

شهدا آمدند و با آمدن شهدا، مردم همه آمدند، دلدادگان نظام و انقلاب با همه اختلاف نظر و سلیقه، اینجا هم دل و هم سلیقه شدند و با استقبال از پیکر شهدا با جان و دل، اشک و عشق، قول دادند (بر عهدی که بستن، هستن) ناسزا‌ها را به جان می‌خرند اما پا پس نخواهند کشید، چون همین شهدا که اکنون در خوشنام فقط تکه استخوانی از آنان را بالای سر و دست گرفتند تا پای جان با اطاعت از ولایت و رهبری، در مقابل حرام‌یان و دشمنان نظام و وطن ایستادند و همه هستی خویش را فدا کردند.

مراسم استقبال از کا وان ۶ شهید خوشنام دفاع مقدس عصر امروز که از غرب شهرستان نور وارد شهر رویان شدند آغاز شد، همه مسیر پنج کیلومتری رویان تا میدان امام(ره) نور را با کاروان شهدا همراه بودند طوری که این مسیر بیش از ۲ ساعت طول کشید تا دیگران هم به کاروان پیوستن و فیض بردند.

سپس این کاروان به بخش چمستان منتقل شد و در این بخش و شهر نیز مورد استقبال مردم عاشق، ولایت مدار و انقلابی قرار گرفت.

البته کاروان شهدا در مسیر نور به چمستان مورد استقبال اهالی روستاهای طول مسیر قرار گرفت و مدت‌ها متوقف شد.

پایان پیام/۸۶۰۲۳/ج

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 934375

مهمترین اخبار ایران و جهان: