نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 16:35

متولیان فرهنگی نقش دشمنان را در اغتشاشات اخیر تبیین کنند

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: متولیان فرهنگی نقش دشمنان را در اغتشاشات اخیر تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در جریان ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) رخ داد که برگ ننگین دیگری در کارنامه دشمنان این نظام به ثبت رسید.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی، هنری و حتی سینمایی کشور باید برای نشان دادن پشت پرده حوادث اخیر و نقش دشمنان در آشوب‌ها را به خوبی برای مردم به ویژه جوانان روشن کنند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: خون مردم بیگناه و حافظان نظم و امنیت در تاریخ این کشور ماندگار شد تا کینه ورزی دشمنان برای مردم ایران بار دیگر ثبت و ضبط شود.

علما با اشاره به فرا رسیدن روز هفتم دی ماه و سالروز تأسیس نهضت سواد آموزی در کشور، بیان کرد: نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و امروز شاهد کارهای بزرگ این مجموعه هستیم که بیشتر افراد دارای سواد هستند.

وی ادامه داد: همچنین روز پنجم دی ماه روز ایمنی است و همه با باید به این مهم توجه داشته باشیم که در محل ایمنی را رعایت کنیم تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 928675

مهمترین اخبار ایران و جهان: