نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 11:19

ساخت ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی توسط کمیته امداد در مناطق محروم کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از ساخت ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی طی ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۲ توسط قرارگاه حاج عبدالله والی در مناطق محروم استان کرمان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ناصر عسکری‌نژاد با اشاره به ساخت ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی طی ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۲ توسط قرارگاه حاج عبدالله والی در مناطق محروم استان اظهار کرد: سال گذشته نیز ۱۴۹ چشمه سرویس بهداشتی توسط قرارگاه حاج عبدالله والی در مناطق محروم استان کرمان احداث شده است.

وی گفت: کمیته امداد استان کرمان طی سه سال پیاپی بیشترین اعتبارات را از این قرارگاه جذب کرده است.

 مدیرکل کمیته امداد کرمان ادامه داد: امسال با توجه به محدودیت اعتبارات ملی قرارگاه حاج عبدالله والی، کمیته امداد استان کرمان موفق به جذب چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از این قرارگاه جهت ساخت و تعمیر سرویس بهداشتی برای مددجویان در مناطق محروم استان شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد از ابتدای انقلاب به محرومان توجه ویژه‌ای داشته و جزو اولین نهادهایی است که در بودجه‌ریزی ضرایب مناطق محروم را مشخص کرده است، افزود: شناسایی گروه‌های جهادی، ترویج روحیه جهادی و ایجاد انسجام از اهداف مهم راه‌اندازی قرارگاه حاج عبدالله والی توسط کمیته امداد است تا در زمان بحران از این گروه‌های جهادی و توان مردمی کمک گرفته شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658675

مهمترین اخبار ایران و جهان: