نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 06:45

آیت الله نورمفیدی: دشمن به دنبال جداکردن مردم از حاج قاسم است

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: دشمنان با اقدام تروریستی در کرمان به دنبال جدا کردن مردم از شهید سلیمانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت حادثه تروریستی کرمان اظهارکرد: جایگاه سردار شهید سلیمانی به عنوان مرد میدان نه تنها برای ملت ایران بلکه برای ملت منطقه، لبنان، سوریه، فلسطین و یمن یک چهره بین المللی و محور مقاومت بود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه بنیان این مقاومت ایستادگی در مقابل توطئه های آمریکا و ایادی آمریکا بود، افزود: این مقاومت برای دشمن ساده نیست و او را رنج می‌دهد و تا مغز استخوانش را می سوزاند.

وی گفت: حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستیِ کرمان که در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد و منجر به شهادت و مجروح‌شدن جمعی از زنان، مردان و کودکان بی‌گناه شد موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی است.

نورمفیدی افزود: این حمله تروریستی، بار دیگر نمایش اقدام رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده اند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: دشمنان در ایام سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی می خواستند ضربه شستی نشان دهند و یک ضربه ای بزنند اما این کارها نه تنها به جایگاه شهید سلیمانی ضربه ای وارد نمی کند بلکه باعث تقویت جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی می شود.

وی بیان کرد: آنها با این حادثه تروریستی می خواهند مردم را از شهید جدا کنند و به دنبال مقاصد شیطانی خود هستند.

نورمفیدی اظهارامیدواری کرد: خداوند متعال همانطور که آن شهید بزرگوار را در جوار رحمت و رضوان خودش و در بهترین مقامات معنوی و بهشتی قرار داده است انشاءالله دشمنان این شهید و دشمنان انقلاب اسلامی ایران و دشمنان مقاومت را به ذلت بیندازد که از همه چیز برایشان بدتر باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: این حادثه بسیار غمبار و غم انگیز و دردآور بود و به همه امت اسلامی، مردم منطقه، گروه های مقاومت به خصوص مردم کرمان و خانواده شهدا و همه کسانی که برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالرو شهادت سردار دلها رفته بودند تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای مجروحین این حادثه تروریستی شفای عاجل را دارم.

پایان پیام/83026
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626175

مهمترین اخبار ایران و جهان: