نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 16:34

توضیحات سرمربی تیم ملی تراپ درباره کسب سهمیه المپیک

سرمربی تیم ملی تراپ کشورمان گفت: حاصل ممارست‌های ملی‌پوشان و فدراسیون تیراندازی به نتیجه رسید و اولین سهمیه تاریخ اهداف پروازی کسب شد.

نریمان نیکخو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص کسب مدال طلا و نقره انفرادی و میکس تراپ در مسابقات قهرمانی آسیا و سهمیه المپیک پاریس 2024 اظهار داشت: 11 ماه پیش آقای ضیایی که روح‌شان شاد باشد، از من خواستند که برنامه‌ای به فدراسیون ارائه دهم‌ که روی صفحه اول آن نوشتم؛ کسب سهمیه المپیک و خوشحالم که بعد از نزدیک به یک سال کار مستمر و مداوم، دعای مردم، حمایت فدراسیون و زحمت‌های بی‌شائبه ورزشکاران این امر محقق شد.

وی در ادامه افزود: ما ورزشکارانی داریم که خارج از تهران هستند و بیشتر از اینکه در کنار خانواده باشند، در تمرین بودند و زحمات زیادی کشیدند و حاصل این ممارست‌ها به نتیجه رسید و اولین سهمیه تاریخ اهداف پروازی کسب شد.

سرمربی تیم ملی تراپ کشورمان خاطرنشان کرد: سهمیه المپیک همراه با مدال طلای انفرادی مردان توسط محمد بیرانوند کسب شد که چین را پشت سر گذاشتیم و در میکس نیز توسط محمد بیرانوند و مرضیه پرورش نیا به مدال نقره رسیدیم و در این بخش هم از چین پیشی گرفتیم.

نیکخو در ادامه با اشاره به موفقیت‌های رشته تراپ در سال جاری، گفت: پرونده سال 1402 را باید با همین مدال‌ها ببندیم که شامل یک مدال برنز قهرمانی جهان در قزاقستان، برنز انفرادی و تیمی در مردان آسیای کره‌جنوبی و طلای انفرادی و میکس قهرمانی آسیا در کویت بود. همه این موفقیت‌ها را به مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم این را از سرباز وطن بپذیرند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1642131

مهمترین اخبار ایران و جهان: