نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 04:19

کیفی‌سازی برنامه‌های کانون مساجد در گلستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: کانون های هنری مساجد در کیفی‌سازی برنامه ها باید به یک خروجی تربیتی در رابطه با نوجوانان و جوانان برسند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی شنبه در ستاد خبری فجر گلستان درخصوص برنامه‌های کانون‌ مساجد در دهه فجر عنوان کرد: کانون های هنری مساجد موظف هستند تا در کیفی سازی برنامه ها به یک خروجی تربیتی برای کودکان، نوجوانان وجوانان برسند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: برای رسیدن به برنامه‌های باکیفیت، جلسات متعددی با حضور مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری خواهیم داشت؛ همچنین در اجرای این برنامه‌ها، جهاد تبیین که از محورهای کانون مساجد است،  مورد توجه قرار می گیرد. 

حسینی ادامه داد: تربیت، یکی از مهم ترین و سخت ترین کار دنیا است و ازاین رو تربیت نسل جوان امروزی هم کار دشواری است. بنابراین انتخاب برنامه‌ها برای نوجوانان و جوانان باید هوشمندانه  باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان، فعالیت کانون ها را در قالب برگزاری برنامه‌های مانند تئاتر، سرود، اجرا نمایش، مسابقات و غیره عنوان کرد.

وی همچنین درخصوص اجرای برنامه‌های دهه فجر از فعالیت  ۱۰ مسجد در ۱۰ محله شهر گرگان خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر این موارد، در ۳۴ شهرستان استان از ظرفیت های کانون های فعال در برنامه‌های دهه فجر استفاده خواهیم کرد. 

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651531

مهمترین اخبار ایران و جهان: