نیوز سیتی!
05 بهمن 1402 - 21:49

قهر برفی شهردار تبریز، مرثیه نخوانید!+ فیلم

شهردار تبریز امروز قهر کرده و جلسه شورای شهر تبریز را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سرانجام تبریزی ها پس از مدت ها چشم به آسمان دوختن برای نزول رحمت الهی امروز بارش سنگین برفی را شاهد بودند که روزهای قدیم و خاطرات سپید زمستانی را برایشان تداعی کرد اما از سوی دیگر و البته مثل بسیاری از مواقع بحرانی این شهر در سال های اخیر، کام شیرین تبریزی ها بابت این نعمت الهی با فلج شدن زندگی شهری شان در نتیجه ضعف مدیریت چنین مواقع بحرانی در تبریز تلخ شد. 

 بدنبال بارش برف بسیاری از بزرگراه ها و معابر شهر تبریز بسته شد و مردم ساعت‌ها در ترافیک و در داخل خودروهای خود گرفتار و زندانی شدند به گونه ای که عده ای از آنها از خودروها پیاده شده و با پای پیاده به سمت مقصد خود حرکت کردند.

جلسه فوق‌العاده شورای شهر تبریز امشب به منظور بررسی  مشکلات ناشی از بارش برف دیروز( چهارم بهمن 1402) و  عملکرد مدیریت شهری در این زمینه تشکیل شد که از 13 عضو شورا تنها 6 عضو شورای شهر( روح االه دهقان‌نژاد، فریدون بابایی‌اقدم، روح الله رشیدی، محمدحسین اسوتچی، احمدی و صادقی ) حاضر شدند که جلسه از رسمیت افتاد.

روح دهقان نژاد نایب رئیس شورا از اصحاب رسانه و اعضای حاضر خواست تا جلسه به صورت غیررسمی ادامه یابد.

وی که در حال انتقاد از مدیریت شهرداری نسبت عملکرد آن در برف‌روبی و بازگویی گلایه‌های مردم بود، به یکباره شهردار خطاب به وی گفت: «مرثیه نخوانید» و سپس با قهر جلسه را ترک کرد.

 

 

سرایی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا دیروز با انتقاد از مدیریت شهری در گفتگو با برنامه «راستا کوچه در شبکه سهند تبریز» با بیان اینکه از شهرداری و شورای شهر به خاطر وضعیت امروز شهر گلایه دارم، گفت: اینها مدیران بحران نیستند، ما مدیر جهادی می‌خواهیم.

وی با بیان اینکه شهر از کنار شومینه مدیریت نمی‌شود، گفت: هزینه بنرهای تبلیغ محلول هدر شد!

سرایی گفت: مدیری که در اتاق بنشیند و پاراف کند مدیر نیست!

وی با بیان اینکه بنده مسیر ۵۰۰ متر را در دو ساعت طی کردم، اظهار کرد: با شعار نمی‌شود مدیریت کرد!

سرایی تصریح کرد: شورای شهر در اولین فرصت جلسه اضطراری بگذارد و از شهرداری مطالبه کند.

پایان پیام/60037

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649575

مهمترین اخبار ایران و جهان: