نیوز سیتی!
25 بهمن 1402 - 12:33

توخل خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرد

به نظر می‌رسد سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ تمایل دارد سرمربیگری در بارسلونا را تجربه کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه بارسلونا که خود را آماده جدایی ژاوی هرناندس از این تیم در پایان فصل می‌کنند، به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب برای جانشینی این سرمربی اسپانیایی هستند. از مربیانی همچون میکل آرتتا، توماس توخل، یورگن کلوپ، هانسی فلیک، سرجیو کونسیسائو، میچل سانچس و ایمانول آلگواسیل به عنوان  گزینه‌هایی مدنظر بارسا برای جانشینی ژاوی یاد شده است.

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا مدعی شد که توماس توخل خود را به بارسلونا پیشنهاد داده است؛ این در حالی است که این مربی آلمانی خود به خاطر عملکردش در بایرن مونیخ تحت‌فشار است. توخل که سابقه مربیگری تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی را نیز در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش دارد؛ تا پایان ماه ژوئن 2025 تحت‌ قرارداد باشگاه بایرن مونیخ است.

رسانه «رلوو» اسپانیا هم با انتشار گزارشی مدعی شد که حضور روبرتو دزربی سرمربی موفق برایتون روی نیمکت بارسلونا غیرممکن است. این مربی ایتالیایی ترجیح می‌دهد در لیگ برتر انگلیس به کارش ادامه دهد و به لحاظ مالی هم بارسلونا توانایی جذب او را ندارد، به همین خاطر نام او از لیست گزینه‌های مدنظر بارسا کنار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1670675

مهمترین اخبار ایران و جهان: