نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 11:03

رتبه اول مسابقات قرآن نیروهای مسلح: برای تربیت نوجوانان قرآنی جلسات هفتگی برگزار می کنم

رتبه اول قرائت تحقیق سی و چهارمین دوره مسابقات نیروهای مسلح با اشاره به اینکه قرآن کتاب وحی الهی و راه سعادت است، گفت:برای تربیت نوجوانان قرآنی جلسات هفتگی برگزار می کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هفته گذشته بود که سی و چهارمین دوره مسابقات نیروهای مسلح در مشهد برگزار شد.

این دوره از مسابقات قرآنی با حضور اعضای کادر و پایور نیروهای مسلح برگزار شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رتبه اول را کسب کرد.

مهدی رشتبری جوان ۲۱ ساله و رتبه اول قرائت تحقیق سی و چهارمین دوره مسابقات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرگزاری فارس ابراز کرد: از ستین طفولیت در مسیر قرآن حضور داشتم . 

وی در خصوص کسب رتبه های قرانی گفت: در سطح کشور و استان رتبه های بالایی کسب کردم و چون توفیق حافظ قرآن نیز داشتم، این کلام الهی علاوه بر اینکه بر تقویت حافظه من موثر بود، به ارتقا شخصیت اجتماعی من اثرگذار بود.

 

رشت بری به اهمیت تربیت خانوادگی در ترغیب جوانان به دین اشاره و ابراز کرد:پدرم اولین مشوق و استادم ایشان بود و بر تربیت ما بسیار توجه و اهمیت داشت. 

این حافظ و قاری قرآن اظهار کرد: در سن ۱۸ سالگی با علیرضا لطفی استاد تربیت قرآنی آشنا و از مفاهیم قرآنی فیض و بهره بردم

وی به نورانیت و اثرگذاری قران اشاره کرد و افزود: مسیر زندگی در این کتاب مشخص شده است؛ چرا که کتاب هدایت است و دوست دارم شاگرد بسیاری در این مسیر تربیت کنم و در همین راستا جلسات هفتگی با نوجوانان برگزار می کنم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668731

مهمترین اخبار ایران و جهان: