نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 22:41

مهم‌ترین کار روحانیت، ارتباط با مردم است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز چهارشنبه 18 بهمن ماه گفت: دشمن در تلاش است که آنچه ما داریم را کوچک و مشکلات و نقاط ضعف را بزرگ جلوه دهد لذا نقش روحانیت در ارتباط با مردم بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه امروز چهارشنبه 18 بهمن ماه در همایش جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: روحانیت، از قبل از انقلاب یکی از مهم‌ترین گروه‌های مرجع بوده و بر همین اساس هم حرکت انقلاب اسلامی آغاز شد و به پیروزی رسید. مردم با حرف امام(ره) و علما به میدان آمدند و تا پای جان هم ایستادند.

وی، اولویت کار روحانیت را مسجد خواند و افزود: امام جماعت محترم مسجد باید فن و دانش مدیریت محله را بداند، بتواند همه خانواده‌های پیرامون مسجد را بشناسد و با آن‌ها ارتباط برقرار کند. به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله‌) مهم‌ترین کار روحانیت، ارتباط با مردم است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با مروری بر کارکرد مهم مسجد در تحولات اجتماعی تصریح کرد: در شهر کرمانشاه کمبود مسجد داریم و در مناطق پیرامونی با تراکم جمعیت بالا، نسبت به ساخت مسجد توجه مناسب نشده، بنابراین نیاز به یک نهضت ساخت مسجد داریم.

وی بابیان اینکه شرایط امروز کشور ویژه و استثنایی است، ادامه دادد: همه کفر و استکبار باهم به میدان آمده‌اند تا یکی از مهم‌ترین نقاط قوت جمهوری اسلامی که همان حضور مردم است را مورد هدف قرار دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری خاطرنشان کرد: انتخابات مظهر حضور مردم است و در دنیا، دیده می‌شود؛ پس دشمن تمام توان خود را به کار بسته تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند. او برای رسیدن به این هدف، داشته‌های ما را کوچک و نقاط ضعف ما را بسیار بزرگ جلوه می‌دهد.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664775

مهمترین اخبار ایران و جهان: