نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 18:24

تارتار: آفساید اعلام شدن گل ما مشکوک بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: کاملا بر بازی تسلط داشتیم و توانستیم به گل برسیم که توسط کمک داور آفساید اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تارتار پس از تساوی مقابل پیکان تهران در نشست خبری اظهار داشت: بازی امروز برای هر 2 تیم بسیار سنگین بود و 2 نیمه متفاوت داشت. ما کاملا بر بازی تسلط داشتیم و توانستیم به گل برسیم که توسط کمک داور آفساید اعلام شد. با توجه به اینکه دوربین روی خط آفساید نبود صحنه بسیار مشکوک بود. اگر گل ما سالم بوده باشد، قهرمان نجفی دومین بار است که در حق من جفا کرده است. 

وی افزود: امیدوارم عدالت در خصوص صحنه آفساید رعایت شده باشد. اگه گل ما آفساید بوده باید از عملکرد خوب او تقدیر کنیم.  هرچه که هست گذشته است و باید ببینیم کارشناسان داوری درباره این صحنه چه می‌گویند تا بعدا درخصوص آن صحبت کنیم. پیکان در نیمه دوم پیکان تغییر سیستم داد و بر بازی مسلط شد. باتوجه به اینکه میزبان بود شرایط خاصی داشت. شرایط زمین هم در ورزشگاه انقلاب از دور قشنگ بود. نمیدانم چرا هروقت با پیکان بازی داریم و به کرج می‌آییم نه ما کیفیت بازی خوبی داریم و نه خود پیکان، چمن زمین بازی بلند بود و باید طبق استانداردها کوتاه می‌شد. بسیاری از بازیکنان در زمین سر می‌خوردند که دلیل آن را نمی‌دانم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هم ما می‌توانیستیم برنده باشیم و هم پیکان، به هرحال هر 2 تیم موقعیت‌هایی را داشتند که تبدیل به گل نشد. امروز دروازه‌بان هر 2 تیم بازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند، اما در مجموع بازی فیزیکی را شاهد بودیم و همین موضوع باعث شد تا کیفیت تاکتیکی را از 2 تیم شاهد نباشیم.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1075131

مهمترین اخبار ایران و جهان: