نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 09:59

ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان بوشهر/ ۳ محور روشن شد

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان خبر داد و گفت: در این راستا روشنایی در سه محور حادثه‌خیز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس چهارشنبه‌شب در حاشیه اجرای برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: در راستای ایمن‌سازی راه‌های استان و رفع نقاط حادثه‌خیز این استان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح و یا کلنگ‌زنی چند پروژه در نقاط حادثه خیز استان در دهه فجر امسال بیان کرد: سه پروژه روشنایی در نقاط حادثه خیز با اعتبار ۱۲۲ میلیارد ریال در دستور کار بوده که به بهره‌برداری رسید.

اخترشناس با اشاره به اجرای روشنایی محور بادوله- کاکی به طول سه کیلومتر اضافه کرد: روشنایی طولی روستای حمود بوشهر به طول ۱.۵ کیلومتر و روشنایی فاز اول کمربندی چغادک به طول سه کیلومتر افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آغاز تقاطع شهید راهداران (بازار میوه و تره بار برازجان) با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی روشنایی فاز دوم کمربندی چغادک به طول سه کیلومتر آغاز شد.

وی با اشاره به اجرای روشنایی در ۱۳۲ کیلومتر از راه‌های استان خاطرنشان کرد: هزینه نگهداری هر یک کیلومتر روشنایی راه‌ها سالانه حدود ۵۰ میلیون تومان است که به صورت جاری در تمام ایام سال توسط اکیپ ایمنی اداره کل انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028975

مهمترین اخبار ایران و جهان: