نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 12:44

اجمالی| حضور پر شور مردم شهرستان‌های اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی درشهرستان‌های استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مردم سراسر استان اصفهان امروز همگام با مردم سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر بر این نکته تأکید می‌کنند که پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

یوم الله ۲۲ بهمن یک رویداد تاریخی در عصر حاضر و نقطه عطف مراسم جمهوری اسلامی است که هر سال ملت آگاه، بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی این روز یک رفراندوم عمومی را در حمایت از نظام و آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و رهبری به نمایش می‌گذارند.

به توفیق الهی ۲۲ بهمن امسال مظهر حضور، عزت، اعتماد مردم به یکدیگر و اتحاد ملی است و این راهپیمایی و این روز بزرگ و حرکت با شکوه مظهر اتحاد و اعتماد ملی خواهد شد و به صراحت به دشمنان انقلاب اسلامی این پیام را که تلاش آنان برای از بین بردن اتحاد ملی خنثی شده و نمی‌توانند مردم را از نظام جدا و بدبین کنند یا گروه‌های مختلف را به جنگ با یکدیگر بکشانند، منعکس کند.

 

امروز در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نهالی که به دست مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب کاشته شد به درختی تنومند تبدیل شده که ناملایمات و طوفان‌های زیادی را از پشت سر گذاشته و هیچگاه تسلیم حوادث نشده است.

امسال حضور حماسی و آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی از جهات مختلفی اهمیت دارد و پیام های بسیاری را برای جهانیان به همراه خواهد داشت.

در این میان مردم شهرستان‌های استان اصفهان که همواره و در تمام اتفاقات تاریخی پشتیبان و همگام انقلاب نیز بوده‌اند، امروز هم در چهل و چهارمین جشن انقلاب حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند و تاریخ‌ساز می‌شوند.

 

طنین فریاد مرگ بر آمریکا در شهرضا

مردم متدین شهرضا نیز که امروز همپای همه مردم کشور در صحنه حاضر بودند، راهپیمایی ۲۲ بهمن را با شکوه هر چه تمام‌تر آغاز کردند تا بر این نکته تأکید کنند که در هر شرایطی پشتیبان انقلاب خود خواهند بود.

‌مردم شهرضا همگام و همصدا با مردم قهرمان ایران، امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ به میدان تاسوعا آمده‌اند و در حالی که پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی در دست دارند، چهل‌و چهارمین فجر انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.

 

شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرضا با سردادن شعارهای درود بر خمینی سلام بر شهیدان، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر حماسه بی‌نظیر را به رخ جهانیان کشاندند.

 

حضور کودکان، نوجوانان و جوانان با پرچم جمهوری اسلامی ایران از دیگر صحنه‌های به یاد ماندنی راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز شهرضا بود که با وجود سردی هوا اما به عشق انقلاب، رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی به صحنه آمدند تا بار دیگر به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نشان دهند که راه انقلاب ادامه دارد.

 

بادرود

مردم شهر بادرود در یوم الله ۲۲ بهمن با حضور گسترده و با شکوه در راهپیمایی با سر دادن شعار «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» اعلام کردند که پای کار انقلاب، نظام  و ولایت خواهند ماند و پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن یعنی آقا امام زمان(عج) خواهند سپرد.

 

 

اردستان

مردم اردستان حضور پرشوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ داشتند. مردم این شهرستان با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب عهد بستند و نشان دادند که همواره پای انقلاب هستند.

 

 

چادگان

مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان چادگان بار دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال متفاوت تر از  سال‌های گذشته عشق و پایبندی خود به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را ابراز کردند.

 

نجف‌آباد

مردم نجف‌آباد امروز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کردند و سرود ملی را در میدان امام خمینی این شهر خواندند.

 

 

 

این خبر در حال تکمیل است...

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032975

مهمترین اخبار ایران و جهان: