نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 12:10

فجر۴۴|رئیس کل دادگستری کرمان: توطئه‌های دشمن برای جدا کردن مردم از نظام شکست خورد

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: پیام این حضور حماسی به دشمنان این است که توطئه‌ها و نقشه‌های آنها برای جدا کردن مردم از این نظام و انقلاب شکست خورده است و در آینده هم شکست می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و ملت بزرگ و رشید ایران به این راهپیمایی بزرگ و سراسری آمدند تا یک‌بار دیگر مشت محکمی به دهان دشمنان انقلاب اسلامی و بدخواهان نظام بزنند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در این راهپیمایی دو پیام دارد، یک پیام برای دوستان انقلاب و یک پیام هم برای دشمنان انقلاب، بیان کرد: پیام برای دوستان، پیام امید و حضور همیشگی و گسترده در این راهپیمایی‌ها و پشتوانه بودن مردم از این نظام جاودانه است و اینکه هیچ‌گاه این مردم پشت نظام را خالی نمی‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ابراز داشت: پیام این حضور حماسی به دشمنان این است که توطئه‌ها و نقشه‌های آنها برای جداکردن مردم از این نظام و انقلاب شکست خورده است و در آینده هم شکست می‌خورد.

حمیدی تصریح کرد: دشمنان مطمئن باشند این نظام اسلامی، نظامی هست که مردم خودشان آن را به‌وجود آوردند و هزینه‌های این نظام را هم تا امروز پرداخت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: قطعا مردم بزرگترین محافظ و نگهبان این نظام و انقلاب هستند و این نظام را به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) تحویل می‌دهند و تا آن روز از هیچ کوششی برای مبارزه با دشمنان اسلام دریغ نمی‌کنند. 

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032875

مهمترین اخبار ایران و جهان: