نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 16:23

اردبیل صاحب ماشین‌آلات پیشرفته لکه‌گیری آسفالت می‌شود

شهردار اردبیل از خرید ماشین‌آلات پیشرفته لکه‌گیری، درزگیری و ترمیم آسفالت‌ معابر شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری اظهار کرد: در راستای تسریع در لکه‌گیری، درزگیری و ترمیم آسفالت معابر، اقدام به خرید ماشین‌آلات پیشرفته به ارزش ۱۰میلیارد تومان کرده‌ایم.

وی با بیان این‌که این ماشین‌آلات در آینده‌ای نزدیک در اختیار معاونت فنی و عمرانی شهرداری و سازمان عمران شهرداری اردبیل قرار می‌گیرد، افزود: تاکنون شهرداری اردبیل صاحب ماشین‌آلات پیشرفته درزگیری و ترمیم آسفالت نشده بود. 

شهردار اردبیل با اشاره به این‌که عملیات لکه‌گیری آسفالت و ترمیم معابر باتوجه به سردسیر بودن اردبیل و زمستان برفی، بیشتر احساس می‌شود، بیان کرد: به‌همین منظور‌ خرید ۵ دستگاه ماشین‌آلات پیشرفته شامل ۳ دستگاه فلاکس لکه‌گیر آسفالت، یک دستگاه بازیافت آسفالت و یک دستگاه درزگیر آسفالت در دستور کار شهرداری اردبیل قرار گرفت. 

صفری ماشین‌آلات خریداری شده نقش موثری در تسریع عملیات لکه‌گیری آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهر خواهد داشت، بیان کرد: در راستای عمل به وعده‌ها و طبق قولی که جهت نوسازی ناوگان شهرداری اردبیل به شهروندان داده بودیم بی‌وقفه تلاش خواهیم کرد و تا روزی که در خدمت شهروندان هستم تنها اولویتم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اردبیل خواهد بود.   

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1063731

مهمترین اخبار ایران و جهان: