نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 17:30

امام جمعه رباط‌کریم: پاسداران و جانبازان نماد عزت، شرف و استقلال کشورند

امام جمعه رباط‌کریم گفت: نقش تعیین کننده سپاه پاسداران در خنثی‌سازی توطئه‌های سال‌های اول انقلاب در دوران دفاع مقدس، سازندگی کشور، مقابله با جنگ نرم دشمنان و شکست طرح ها و سیاست‌های آمریکا، علت تهاجم به این نهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رباط‌کریم، حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه رباط‌کریم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به کسب رتبه اول شورای زکات شهرستان رباط‌کریم در کشور برای دومین سال متوالی اظهار کرد: شورای زکات شهرستان رباط کریم در سال ۹۶ و ۹۷ در بحث فرهنگ‌سازی، جمع‌آوری و هزینه‌کرد زکات رتبه دوم استان تهران و در سال ۹۸-۹۹ رتبه اول استان تهران را کسب نموده و در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ (۱۱ ماهه سال جاری) در زکات واجب رتبه اول کشور را کسب کرده است. 

وی در همین خصوص اضافه کرد: در شهرستان ۵۹ پایگاه زکات وجود دارد که هر پایگاه ۷ نفر عضو دارد و در مجموع ۴۲۰ نفر به عنوان عاملین زکات در شهرستان فعالیت دارند. 

امام جمعه رباط‌کریم با توجه به حلول ماه شعبان گفت: در ماه شعبان که ماه پیامبر اعظم اسلام است، روزه‌داری، کمک به محرومان، رفع حوائج مستمندان، باز کردن گره از مشکلات مردم، دعا، ذکر، توبه و استغفار برای ارتقاء مومنین بسیار سفارش شده است.

وی در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبان و ولادت امام حسین علیه‌السلام و حضرت ابوالفضل تاکید کرد: پاسداران و جانبازان نمادهای عزت، شرف و استقلال کشورند. جانبازان، شهیدان زنده و یادگاران روزهای حماسه و مقاومت ملت ایران هستند. 

حجت‌الاسلام ترابی در ادامه گفت: بغض و کینه دشمنان و مزدوران داخلی آن‌ها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر خنثی کردن توطئه‌های آن‌ها توسط این نهاد انقلابی است. 

امام جمعه رباط‌کریم ادامه داد: نقش تعیین کننده سپاه پاسداران در خنثی‌سازی توطئه‌های سال‌های اول انقلاب در دوران دفاع مقدس، سازندگی کشور، مقابله با جنگ نرم دشمنان و شکست طرح ها و سیاست‌ها و برنامه‌های آمریکا علت تهاجم به این نهاد است. 

حجت‌الاسلام ترابی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز گفت: حمایت آلمان و دیگر کشورهای غربی از جمشید شارمد تروریست، یک بار دیگر دروغ بودن شعار دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم آنها را ثابت کرد. 

وی در پایان گفت: جوسازی‌های اخیر علیه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران به دنبال شکست پروژه اغتشاشات و اجلاس مونیخ در راستای جنگ روانی علیه ملت ایران صورت می‌گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1054431

مهمترین اخبار ایران و جهان: