نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 15:51

نهمین همایش منتظران ظهور در نظرآباد برگزار می‌شود

نظرآباد- رئیس اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد گفت: نهمین همایش منتظران ظهور در این شهرستان با حضور مردم شهرستان اعم از جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نهمین همایش منتظران ظهور در شهرستان نظرآباد با حضور مردم شهرستان اعم از جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر وجود احادیث و روایات مبنی بر لزوم شناخت امام عصر (عج)، یادآور شد: باید تلاش کنیم که نسل جوان در این مسیر قرار بگیرند، از این رو برنامه ریزی و برگزاری آئینی طبق سلیقه این نسل اثرگذار خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد در خصوص همایش فوق اضافه کرد: این همایش با حضور قاری مطرح «حاج علی نوفلاح» و سخنرانی امام جمعه شهرستان برنامه ریزی شده است.

به گفته وی گروه سرود مهدیاران سرودی تحت عنوان «عزیزم حسین» را در این همایش اجرا خواهند کرد.

وحیدی تصریح کرد: این همایش روز چهارشنبه مصادف با سوم اسفند ماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد قمر بنی هاشم (ع) واقع در خیابان شهدای جنوبی، برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه پیش از این نیز هشت همایش تحت همین عنوان برگزار شده است، اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری مستمر چنین مراسمات بتوانیم در مسیر معرفی امام عصر (عج) به مردم تأثیرگذار عمل کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044631

مهمترین اخبار ایران و جهان: