نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 10:29

حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی ایلام سنگین اما روان است

رئیس پلیس راه ایلام گفت: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی، حجم ترافیک در جاده‌های مواصلاتی سنگین اما به صورت روان در جریان است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه ایلام، صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به آغاز موج بازگشت زائران اربعین حسینی حجم ترافیک درجاده های مواصلاتی سنگین اما به صورت روان در جریان است.

وی با اشاره به اینکه، از شب گذشته تاکنون ورود زائران به کشور ۸۰ درصد و خروج از کشور ۲۰ درصد بوده است، افزود: ترددهای امسال بیشتر شبانه و بامدادی شده که می‌طلبد رانندگان نکات لازم را مدنظر قرار دهند تا شاهد کاهش حوادث ترافیکی در سطح محورهای استان باشیم. 

رئیس پلیس راه ایلام ادامه داد: امسال با تلاش های پلیس راه و همچنین همکاری خوب مردم عزیز در محورهای استان شاهد گره ترافیکی نبودیم.

سرهنگ کهزادی با اشاره به اینکه، پیش بینی می‌شود که اوج بازگشت زائران از امروز شروع و تا بعد اربعین ادامه داشته باشد،خاطر نشان کرد: در این راستا تمهیدات لازم جهت اجرا در محورهای استان ایلام اندیشیده شده است.

این مقام نظامی عنوان کرد: با حضور حداکثری همکاران، مشکل خاصی در تردد نخواهیم داشت و به صورت شبانه روزی در خدمت زائران هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امسال در مرزهای شش‌گانه کشور به سمت عراق، ۳۷ هزار نیرو پلیس راهور خدمت رسانی می‌کنند‌‌.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1487731

مهمترین اخبار ایران و جهان: