نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 18:18

آتش مقاومت درطولکرم زبانه‌ می‌کشد/۴۰۰عملیات مقاومتی از ابتدای سال

منابع فلسطینی آمار عملیات های مقاومتی در منطقه طولکرم از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون را منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، مرکز آماری معطی اعلام کرد که استان طولکرم در شمال غربی کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی شاهد ۴۰۰ عملیات مقاومتی بوده که یک چهارم از آنها معادل ۱۰۰ مورد عملیات تیراندازی بوده است.

این در حالی است که صبح امروز سه شنبه منابع محلی اعلام کردند که در جریان یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه نور شمس در طولکرم، یک جوان فلسطینی شهید و چند نفر دیگر مجروح شده‌اند.

منابع محلی اعلام کردند که در جریان حمله به اردوگاه نور شمس، «عاید ابو حرب» جوان ۲۱ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

آتش مقاومت درطولکرم زبانه‌ می‌کشد/۴۰۰عملیات مقاومتی از ابتدای سال

مبارزان مقاومت نیز اقدام به مقابله با صهیونیست‌ها کرده و در مسیر آن‌ها چند مین منفجر کردند که طی آن چند دستگاه خودروی نظامی از کار افتاد. اشغالگران صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه نور شمس خسارت زیادی هم به مغازه‌ها و خانه‌های فلسطینیان و یک مسجد وارد کردند.گروه‌های مقاومتی فلسطین با صدور بیانیه‌هایی جداگانه از عملیات امروز مبارزان مقاومت در طولکرم تمجید به عمل آوردند.

وبگاه قدس الاخباریه با انتشار آماری اعلام کرد که از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۳) ۹ فلسطینی در طولکرم به شهادت رسیده اند که اکثر آنها از مبارزان مقاومت بوده اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1486975

مهمترین اخبار ایران و جهان: