نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 08:04

پایداری موقتی آسمان مازندران تا روز سه‌شنبه

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: تا روز سه‌شنبه کماکان جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و غالبا شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری هستیم.

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران  امروز درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: از عصر جمعه شاهد بارش‌های رگباری در آسمان مازندران بودیم که دمای هوا در برخی مناطق کاهش یافت.

وی افزود: سامانه بارشی صبح امروز از آسمان مازندران خارج شد شاهد استقرار جو پایداری در استان مازندران هستیم و افزایش دما را شاهد بودیم؛ به‌طوری‌که بیشینه دمای هوا مربوط به بندرامیرآباد با ۳۵ درجه بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: تا روز سه‌شنبه کماکان جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است و غالبا شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری هستیم.

اسدی اضافه کرد: از عصر سه‌شنبه مجددا با شکل‌گیری جریانات خنک شمالی تا صبح پنج‌شنبه شاهد رگبار متناوب باران، کاهش دما و وزش باد در آسمان مازندران هستیم.

وی یادآور شد: ارتفاعات استان طی این مدت گاها مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

معاون هواشناسی با بیان اینکه اواخر پنج‌شنبه از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود، اضافه کرد: روز جمعه جو پایداری در استان حاکم خواهد شد.

اسدی گفت: دریای مازندران امروز نسبتا مواج است و برای شنا توصیه نمی‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1472431

مهمترین اخبار ایران و جهان: