نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 22:41

زیرساخت‌های لازم برای اربعین در خوزستان تکمیل شدند

اهواز- مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با تکمیل زیرساخت‌های لازم برای اربعین در این استان شاهد زیارتی سهل و شیرین برای زوار باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بیات منش عصر امروز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خوزستان که به مناسبت هفته دولت و آمادگی برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت حمل و نقل زوار اربعین بر عهده مجموعه ما است؛ همکاران ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل راه آهن جنوب و زاگرس باید به شکل شایسته‌ای با تمام توان این مأموریت خود را به سرانجام برسانند.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: در این مدت باید با تمام ظرفیت پای کار باشیم تا پذیرای زوار امام حسین (ع) از سراسر کشور باشیم.

بیات منش با تاکید بر مدیریت صحیح منابع انسانی در خصوص خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی تصریح کرد: باید به بهترین نحو نیروی انسانی مورد نیاز را تأمین کنیم تا به کمک سازمان‌هایی که بیشترین مشغله را دارند در ایام اربعین مدد رسانی کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: امیدواریم ارائه این خدمات بتواند موجبات رضایت شهروندان و علاقمندان برای مشارکت در رویداد عظیم اربعین را فراهم کند.

وی خواستار نشست‌های مداوم اعضای شورا برای هماهنگی بیشتر تا ایام اربعین شد و گفت: با تکمیل زیرساخت‌های لازم برای اربعین در خوزستان شاهد زیارتی سهل و شیرین برای زوار باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466875

مهمترین اخبار ایران و جهان: