نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 17:33

جریان مقابله با استعمار و استکبار یک نگاه جهانی است

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: جریان مقابله با استعمار و استکبار یک نگاه جهانی است و حفظ این تفکر و زنده نگه داشتن این جریان باید در بین همه ملت‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت حبیب پهلوزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم با اشاره به سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا اظهار داشت: آنچه که به دنیا و آخرت مردم ارتباط مستقیم دارد بانکداری بدون ربا است اما بعضی از بانک‌ها اعتقادی به این قانون ندارند.

امام جمعه اهرم ادامه داد: چاپ بی رویه پول توسط بعضی بانک‌ها و قرار دادن آن پول در اختیار تعداد محدودی از سهامداران، سبب اختلاف طبقاتی در بعد اقتصادی و فرهنگی می‌شود.

وی گفت: در این روش عده محدودی سود می‌برند اما تورم و مشکلات چاپ پول بر زندگی همه مردم تقسیم می‌شود، همان کاری که دلار با مردم دنیا انجام می‌دهد و تورم دلار بر همه مردم دنیا تقسیم می‌شود.

وی یادآور شد: نظام اقتصادی ربوی و به تبع آن اختلاف طبقاتی دستاورد نظام اعتقادی، سیاسی و اقتصادی یهود تحریف شده است.

پهلوزاده از مهمترین فعالیت‌های اقتصادی این دولت را راه اندازی بیش از پنج هزار کارخانه تعطیل و یا نیمه تعطیل برشمرد که سهم به سزایی در اشتغال جوانان این مملکت دارد.

وی گفت: طرح مهمی که در استان ما و در عسلویه به بهره برداری رسید افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی بود که بعد از ۲۰ سال انتظار و ۲ دور واگذاری به شرکت‌های خارجی در این دولت با شعار ما می‌توانیم در کمتر از ۲ سال به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: این اقدام قدم بزرگی است که نشان از خنثی سازی تحریم‌ها دارد و دشمن هیچ وقت این دستاوردهای جوانان شما را پخش نخواهد کرد و در رسانه‌های آنها جز ناامیدی و یاس و خود تحقیری چیز دیگری منعکس نمی‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480275

مهمترین اخبار ایران و جهان: