نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 17:39

تداوم تردد روان در مرز تمرچین/مشکلی در مرز نداریم

ارومیه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تردد روان در مرز تمرچین در جریان است و مشکلی نداریم.

پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامهریزی های صورت گرفته برای سهولت بیشتر زائران در زمان بازگشت از مرز تمرچین اظهار کرد: در مسیر بازگشت، خودروهای مربوط به اربیل که پیشتر در الحسینیه بغداد مستقر می‌شدند، در پایانه‌های بغداد و کاظمین مستقر می‌شوند تا زوار به سهولت، امکان پیدا کردن خودروها را داشته باشند.

وی گفت: همه امکانات برای پذیرایی از زوار اباعبدالله الحسین (ع) در تمرچین برای زوار ورودی و خروجی مهیا شده و این روند همچنان تا ورود آخرین زوار ادامه خواهد داشت.

آرامون افزود: تا شب گذشته (۱۱ شهریور) نزدیک به ۹۰ هزار زائر اباعبدالله الحسین (ع) از مرز تمرچین پیرانشهر تردد داشته‌اند و روند تردد همچنان با سهولت ادامه دارد.

آرامون افزود: از این تعداد، حدود ۶۱ هزار نفر مربوط به خروج زوار و نزدیک به ۲۹ هزار نفر مربوط به ورود زوار از این مرز بوده است.

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های آماری صورت گرفته، تعداد زائرانی که تا روز ۱۱ شهریور از مرز خارج شده‌اند، ۲ برابر مدت مشابه ایام اربعین سال گذشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: تردد روان در مرز تمرچین ادامه دارد و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483475

مهمترین اخبار ایران و جهان: