نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 12:06

«پشت دیوار شیشه‌ای» برای کمک به زوجین

این روزها شاهد اختلافات بسیاری میان زوجین هستیم و بررسی‌ها نشان می‌دهد که یکی از عوامل مهم در این موضوع، خیانت است؛ به همین دلیل رادیو سلامت در قالب برنامه دیوار شیشه‌ای به این موضوع می‌پردازد و به زوجین راهکارهای مناسب را ارائه می‌دهد.

 به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه دیوار شیشه‌ای روزهای جمعه روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود و با حضور کارشناسان به موضوع خیانت زوجین می‌پردازد. برنامه دیوار شیشه‌ای یک مستند رادیویی با محوریت خیانت زوجین است. 

گرچه تا به امروز این موضوع دستمایه ساخت آثار رادیویی و تلویزیونی شده است، اما رادیو سلامت و برنامه دیوار شیشه‌ای تلاش کرده از زاویه‌ای دیگر به موضوع خیانت زوجین بپردازد.

در این برنامه دکتر مصطفی فروتن به عنوان روانشناس حضور دارد و به بررسی مشکلات زوجین می پردازد و راهکار در اختیارشان قرار می دهد.

در این برنامه صدای کسانی که به آنها خیانت شده یا خیانت کرده اند، پخش می‌شود و کارشناس درباره محتوای حرف‌هایشان، صحبت می‌کند و موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد. در واقع  کارشناس در فواصل صحبت‌های زوجین وارد بحث می‌شود تا جزییات زندگی زوجین برای شنوندگان بررسی شود و راهکار ارائه شود. هر جمعه موارد مختلف در برنامه مورد شنیده و مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1268031

مهمترین اخبار ایران و جهان: