نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 19:22

حاشیه بازی استقلال و نساجی| تشکر ویژه ساپینتو از هواداران/ موج منفی آبی علیه حقیقی+تصاویر

سرمربی استقلال به صورت ویژه از هواداران این تیم تشکر‌کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو تیم استقلال و نساجی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان ساپینتو در نیمه اول به پایان رسید.

* هنگام مراسم ابتدایی بازی، بنری به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر به نمایش درآمد.

* داور چهارم این دیدار که اصالت خوزستانی دارد، هنگام عکس گرفتن تیم داوری با کاپیتان‌های دو تیم، پیراهنی با جمله «خرمشهر همیشه قهرمان» را بر تن داشت.

* بازیکنان استقلال پیش از شروع بازی با پوشیدن پیراهن‌هایی با عکس رضا میرزایی، عکس تیمی گرفتند. آبی‌ها همچنین به مناسبت سالروز درگذشت ناصر حجازی بنری را هنگام عکس تیمی در دست داشتند.

* یونس اسدی‌مقدم رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به عنوان ناطر ویژه در ورزشگاه حاضر شد.

* پیش از سوت شروع بازی، هواداران استقلال به شدت علیه علیرضا حقیقی شعار دادند. تماشاگران استقلال همچنین در‌جریان بازی نیز ضمن تشویق تیم محبوب‌شان علیه دروازه‌بان نساجی شعار دادند. هواداران استقلال همچنین شعارهایی نیز علیه فدراسیون فوتبال و قهرمانی لیگ برتر سر دادند.

* ریکاردو ساپینتو قبل از شروع بازی با انرخوس سرمربی نساجی خوش و بش کرد و برای دقایقی به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی استقلال سپس به سمت سکوهای روبروی جایگاه رفت و به خاطر طرح موزاییکی با نام ساپینتو از هواداران به صورت ویژه تشکر کرد.

* آندو تیموریان و اصغر قربانعلی پور از کادر فنی تیم ملی برای آنالیز این دیدار در ورزشگاه حاضر شدند.

* حدود ۲هزار هوادار تیم نساجی در ضلع شمالی استادیوم آزادی به تشویق تیم شمالی مشغول هستند.

* هواداران استقلال با عنوان عقاب آسیا به تشویق سید حسین حسینی پرداختند.

* حدود ۳۰ هزار هوادار استقلال نیز در ورزشگاه حضور دارند.

* پس از گل اول استقلال که توسط آرش رضاوند به ثمر رسید، بازیکنان این تیم به سمت سکوهای جنوبی رفتند و با هواداران این تیم خوشحالی کردند. هواداران نیز پس از این، علیه حقیقی شعار دادند.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1236375

مهمترین اخبار ایران و جهان: