نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 10:01

نام «ولایت» در حوزه‌های راهبردی و اساسی کشور نقش بسته است

سخنگو و دبیر هیئت دولت گفت: هر وقت در حوزه‌های راهبردی و اساسی نگاه می‌کنم، می‌بینم، اسم یک مرد در کشورمان به‌عنوان بنیان‌گذار و یا هادی و حامی این مسیر نقش بسته است و آن، نام «مقام معظم رهبری» است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی بهادری‌جهرمی صبح امروز در همایش روایتگران پیشرفت در محل سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: هر شهر و استانی در ایران را که بروید شبیه ذره‌ای‌ست که وقتی آن را بشکافی، جهان جدیدی را در آن می‌بینی.

وی بیان کرد: پیشرفت‌هایی که به‌واسطه پیشینیان ما در نقاط مختلف کشور ایجاد شده است را می‌توان توسعه داد.

سخنگوی دولت با طرح این سؤوال که آیا رسانه‌های کشور به‌دنبال ازدیاد و بهره‌برداری مناسب از نعمت‌های موجود در کشور هستند، عنوان کرد: برای ارتقای کشور باید با جهاد تبیین ظرفیت‌های کشور را دنبال کنیم.

بهادری‌جهرمی ابراز داشت: پیشرفت‌ها در بخش‌های مختلف را شاهدیم و با هر سلیقه سیاسی تفسیری از عامل پیشرفت در کشور مانند مردم، تفکر مقاومت، نعمت ولایت و یا استقامت داریم.

وی افزود: پیشرفت، هر عاملی که داشته باشد، اما مردم را هیچ‌کس با هر اختلاف سلیقه‌ای کنار نمی‌گذارد و ما مردم خوب، جنگنده، پیشرو، توانمند و نخبه‌ای داریم.

دبیر هیئت دولت ادامه داد: اگر مردم عامل پیشرفت ما در سال‌های پس از انقلاب اسلامی بوده‌اند، آیا برای قدردانی از آنها کاری کرده‌ایم و تکلیف فعالان رسانه‌ای از این عاملان پیشرفت کشور چیست، آیا راه آن نق‌زدن، ندیدن پیشرفت‌ها و توجه مضاعف به مشکلات در برابر پیشرفت‌هاست و یا اینکه به نمایش درآوردن این عامل پیشرفت در سطح کشوری و جهانی‌ست؟.

بهادری‌جهرمی بر نمایش ابعاد، زوایا و عمق گسترده دستاوردها تاکید کرد و با بیان اینکه چقدر قدردان مردم و یا سایر عوامل پیشرفت در کشور هستیم، تصریح کرد: هر وقت در حوزه‌های راهبردی و اساسی نگاه می‌کنم، می‌بینم، اسم یک مرد در کشورمان به‌عنوان بنیان‌گذار و یا هادی و حامی این مسیر نقش بسته است و آن، نام «مقام معظم رهبری» است.

وی اظهار داشت: ولایت یکی از عوامل پیشرفت کشور است و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی محصول این امامت بوده و حاج قاسم یکی از شاگردان مکتب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

سخنگو و دبیر هیئت دولت سیزدهم در پایان سخنان خود بیان کرد: با وجود انتقادهایی که دارم اما کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته است.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1286431

مهمترین اخبار ایران و جهان: