نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 11:41

اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در زنجان

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طرح توانمندسازی ۲۰۰ نفر زن سرپرست خانوار که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند، اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی روز شنبه با بیان اینکه طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانواری که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی نیستند به صورت پیش برنامه (پایلوت) در استان زنجان و البرز اجرا می‌شود، گفت: این طرح برای ۲۰۰ نفر از زنان سرپرست خانواری که واجد شرایط هستند، اجرا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این طرح یک سال خواهد بود، اضافه کرد: در این طرح علاوه بر آموزش مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال برای این افراد و پشتیبانی از طرح‌های اشتغال، خدمات مشاوره نیز به گروه هدف ارائه خواهد شد.

صالحی گفت: تمام تلاش ما بر این است تا این بخش از زنان سرپرست خانوار با بهره‌مندی از تسهیلات پرداختی نسبت به ایجاد اشتغال در حوزه‌های مختلف به ویژه خیاطی، آرایشگری، فرش بافی و حوزه دامداری بتوانند به نقطه مناسب و توانمندی مالی برسند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: علاوه بر این سایر مباحث مؤثر در بحث توانمندسازی از جمله خدمات مسکن نیز به این بانوان ارائه خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1359831

مهمترین اخبار ایران و جهان: