نیوز سیتی!
27 تیر 1402 - 20:55

ارتباط بی واسطه با مردم سرلوحه کار مدیران دولت است

ایلام-استاندار ایلام گفت: ارتباط بی واسطه با مردم سرلوحه کار مدیران دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا عصر روز سه‌شنبه در هفتمین نشست ملاقات عمومی با اقشار مختلف مردم استان با تسلیت ایام محرم، ماه حزن و اندوه و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار داشت: نهضت و قیام حضرت امام حسین (ع) برای اقامه و احیای امر به معروف و نهی از منکر بود است.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم که در راستای اعتلای نهضت حضرت امام حسین (ع) که در راستای اعتلای معروفات و نهی از منکر آن بوده است، گام برداریم.

وی تصریح کرد: ما تلاش کنیم که ادامه دهنده نهضت عاشورا باشیم امید است که از کسانی باشیم که در راستای این فریضه در سطح جامعه تلاش کنیم و خود از مصادیق آن باشیم.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولت مردمی است که ارتباط با مردم و در میان مردم بودن را سرلوحه کار خود قرار داده است، گفت: علاوه بر ملاقات‌های عمومی، در قالب سامانه سامد که در خدمت مردم هستیم و به صورت تلفنی مشکلات مردم را رصد می‌کنیم و پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

گفتنی است بر اساس ثبت نام و اعلام قبلی، در این جلسه قرار است که ۹۰ نفر از اقشار مختلف مردم با استاندار ایلام از نزدیک دیدار و مسایل و مشکلات خود را با وی مطرح کنند.

گفتنی است در این جلسه ۲۴ نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز برای پیگیری و پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان حضور دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1370231

مهمترین اخبار ایران و جهان: