نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 11:52

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند

بوشهر- فرماندار دیر گفت: با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان، آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز صبح شنبه در حاشیه دیدار با آزادگان شهر دوراهک به مناسبت سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان با صبر خود با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند و ثابت کردند پای این نظام و انقلاب هستند که این امر استقامت و پایداری بزرگترین درسی بود که آزادگان سرافراز به ملت ما دادند.

باربرز یادآور شد: در این برنامه قصد داریم از ۱۵ خانواده رزمنده که در سخت‌ترین شرایط به سر می‌بردند از نزدیک عیادت کنیم و قطعاً خانواده رزمندگان الگوی مجاهدت هستند.

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه آزادگان الگوی مجاهدت بودند اظهار داشت: آزادگان در دوره سخت مبارزه کردند و در زندان‌های مخوف عراق به دشمن نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و نظام هستند.

باربرز از چاپ کتاب خاطرات آزادگان در سطح شهرستان خبر داد و ادامه داد: مجموعه در دست اقدام هست به عنوان یک گنجینه‌ای از الگوی مجاهدت اسرای شهرستان دیر که این امر مهم باید به نسل جوان و نوجوان ارائه دهیم.

فرماندار شهرستان دیر اضافه کرد: هزینه چاپ کتاب تأمین می‌شود و این امر تکریم از مجاهدت و سختی و حداقل کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

باربرز تصریح کرد: در این دیدار اتفاقات خوبی صورت گرفت که برای ما یک درس بود.

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند

فرماندار شهرستان دیر گفت: آزادگان بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ضرورت دارد نسل جوان و نوجوان با روحیه ایثارگری رزمندگان بیش از بیش آشنا شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437831

مهمترین اخبار ایران و جهان: