نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 10:16

شرکت‌های پیش فروش خودرو در قزوین سبک زندگی مردم را تغییر دادند

قزوین- رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: شرکت‌های پیش فروش خودرو با کلاهبرداری و دادن سودهای کلان سبک زندگی مردم در استان قزوین را تغییر دادند.

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اتفاقات اخیر در زمینه شرکت‌های پیش فروش خودرو در تاکستان و استان قزوین اظهار کرد: سال‌ها کلاهبرداری شرکت‌های پیش فروش خودرو را به مسئولین امر تذکر دادیم اما متأسفانه برخورد قاطعی صورت نگرفت.

وی افزود: در این میان و در بستر یکسری رانت خواری‌ها و ویژه خواری‌ها اتفاقاتی افتاد که مردم استان قزوین متضرر شدند و امروز شاهد آسیب دیدن بخش زیادی از مردم در این استان هستیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه این موضوع در سطح ملی بین ۵ استان گسترده شده و گستردگی این موضوع باعث شده بیش از ۵۰ هزار نفر درگیر موضوع شوند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی و امنیتی باید به صورت اولویت دار برای پرداخت دیون مردم تلاش کنند، تاکید کرد: اولویت باید تسریع در پرداخت مطالبات مردم و شناسایی منابع مالی این شرکت باشد.

محمدبیگی تاکید کرد: این پدیده با کلاهبرداری و دادن سودهای کلان منجر به تغییر سبک زندگی مردم در برخی شهرستان‌های استان قزوین شد به طوری که خیلی‌ها دارایی خود را فروخته و وارد این بازار شدند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این شرکت‌ها با پروانه و مجوز این کارها صورت گرفته و باید پرسید چرا جلوی این پروانه‌ها گرفته نشده است.

این مسئول اضافه کرد: آگاه سازی مردم و اطلاع رسانی زوایای مردم توسط مسئولین مربوطه باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی در پایان یادآور شد: بستر چنین پدیده‌هایی در استان برای همیشه باید برچیده شود و استان زرخیز قزوین باید شاهد اتفاقات خوب و مثبت برای افزایش سرمایه اجتماعی باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437631

مهمترین اخبار ایران و جهان: