نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 11:13

پارسال به ۱۱۱ زوج در قائمشهر جهیزیه اهدا شد

قایمشهر - رئیس کمیته امداد قائمشهر گفت: در سال گذشته به ۱۱۱ زوج جوان و تحت پوشش کمیته امداد جهیزیه اهدا شد.

جمال یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال تعداد ۱۲ سری جهیزیه به ارزش ۴۸۰ میلیون تومان به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: همچنین به تعداد ۲ نفر از دامادهایی که خانواده آنها تحت حمایت این نهاد بودند به هر نفر ۱۵ میلیون تومان هدیه ازدواج داده شد.

رئیس کمیته امداد قائمشهر گفت: در راستای حمایت از زوج‌های جوان پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباس شویی به نوعروسان اهدا شد.

یعقوبی بیان داشت: همچنین به مناسبت دهه امامت و ولایت در مصلی نمازجمعه ۱۲۲ دستگاه انواع لوازم خانگی شامل یخچال، کولر، بخاری، جاروبرقی، آبگرمکن و ماشین لباسشویی به همت کمیته امداد و خیرین در روز عید غدیر بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد قائمشهر در ادامه افزود: با توجه به اینکه کمیته امداد نهاد انقلابی با رویکرد فرهنگی و خانواده است در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به همت خیرین نیکوکار و کمیته امداد این شهرستان، کلیه مددجویانی که از امداد درخواست جهیزیه داشتند خدمت آنها جهیزیه تقدیم شده و در طول سال جاری نیز بلافاصله پس ازتشکیل پرونده، جهیزیه زوج‌های جوان تقدیم آنها می‌شود.

یعقوبی گفت: درسال گذشته نیز باهدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان به ۱۱۱ زوج نیازمند شهرستان جهیزیه اهدا شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1396931

مهمترین اخبار ایران و جهان: