نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 18:16

نیکزاد: اقدام رسانه‌ای امنیتی غرب با مرکزیت سوئد مصداق بارز اسلام ستیزی است

نماینده مردم اردبیل در مجلس طی یادداشتی اقدام رسانه‌ای_امنیتی غرب با مرکزیت سوئد برای به آتش کشیدن قرآن را مصداق بارز اسلام ستیزی و اهانت به مقدسات میلیاردها مسلمان ها و اوج حماقت سیاسی نظام‌های سیاسی و امنیتی غرب دانست.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی نیک زادثمرین نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی ضمن محکومیت اقدام رسانه‌ای_امنیتی غرب با مرکزیت سوئد برای به آتش کشیدن قرآن، آن را مصداق بارز اسلام ستیزی و اهانت به مقدسات میلیاردها مسلمان دانست و تاکید کرد که چنین اقدامات نابخردانه ای در نهایت باعث انزوای مرتکبان نزد افکار عمومی خواهد شد.

متن کامل یادداشت نماینده اردبیل در مجلس به شرح زیر است:

اقدام رسانه‌ای_امنیتی غرب با مرکزیت سوئد برای به آتش کشیدن قرآن، مصداق بارز اسلام ستیزی و اهانت به مقدسات میلیاردها مسلمان ها و اوج حماقت سیاسی نظام‌های سیاسی و امنیتی غرب است. این اقدام غرب تلاشی برای به حاشیه راندن شکست ها و شکستن اقتدار پوشالی رژیم صهیونیستی در داخل و خارج از مرزهایش است. نباید فراموش کنیم طبق اعلام نهادهای امنیتی کشور فرد هتاک نسبت مستقیم با این رژیم داشته و در امنیت کامل اقدامات خود را انجام و حتی تکرار کرده است.

سکوت مجامع بین‌المللی دینی و سیاسی اقدامی منفعلانه است. گاهی سکوت برای اقداماتی از این دست و از سویی اظهارنظر برای موضوعاتی به مراتب کم اهمیت تر از سوی مجامع بین‌المللی، گواه عدم بی طرفی آنها و رفتارهایی با استاندارد دوگانه با مسایل است.

دنیا بداند ملت و اساساً مذهبی که الگویی همانند اباعبدالله الحسین علیه السلام دارد، نه ملتی بی تفاوت است و نه قابل معامله. امام ما برای حفاظت و احیای دین خدا، تا پای جان خود و خانواده‌اش ایستاد. پس مذهبی که امام حسین(ع) را دارد، با تمام وجود پای ارزش ها و اعتقاداتش خواهد ایستاد و چنین اقداماتی را بی اثر می‌سازد. لذا همان‌گونه که سردار عزیزمان تاکید کردند ما ملت امام حسینیم و تا پای جان مقابل هتک حرمت دین و قرآن خواهیم ایستاد.

دشمن بداند قرآن نه قابل تحریف است و نه قابل حذف و چنین اقدامات نابخردانه ای در نهایت باعث انزوای مرتکبان نزد افکار عمومی خواهد شد. یادمان نرود که اسلام با همه ظرفیتهایش روز به روز سربلندتر خواهد بود و مصداق این مصرع است که میگوید «ما شیشه عطریم، بکوبید به سنگ».

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1406431

مهمترین اخبار ایران و جهان: