نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 21:26

۴۰۰۰ پروژه ورزشی نیمه کاره و ناقص از دولت های قبل به ارث رسید

بابل- وزیر ورزش و جوانان گفت: چهار هزار پروژه ورزشی ناقص و نیمه کاره از دولت های قبل به دولت سیزدهم به ارث رسیده که نیازمند تکمیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های ورزشی بابل در گفتگو با خبرنگاران شمار پروژه‌های ورزشی نیمه کاره به ارث رسیده از دولت‌های قبل را چهار هزار طرح ذکر کرد و گفت: برای تکمیل آن نیازمند مشارکت بخش خصوصی وخیران هستیم.

وی با اظهار اینکه برای سروسامان دادن به پروژه‌های ورزشی نیمه تمام در کشور تمام قد اقدام خواهیم کرد، از تشکیل کارگروهی برای تکمیل و ساماندهی پروژه‌های ورزشی نیمه کاره مازندران خبر داد و گفت: متأسفانه برخی از طرح‌ها در دولت قبل ناقص افتتاح شد که ورزشکار ماهفروجک ساری و هفت تیر بابل از جمله آن است.

وی با بیان اینکه ورزشگاه ماهفروجک ساری با موتوربرق به بهره برداری رسید، گفت: به رغم آنکه برخی طرح‌های ورزشی در سال‌های قبل بهره برداری شد اما قابل برگزاری و آماده مسابقات نیستند.

وزیر ورزش و جوانان پیست دوچرخه سواری ورزشگاه ماهفروجک ساری را از جمله پروژه‌های نیمه کاره بیان کرد وگفت: به رغم آنکه ۲۶ سال قبل کلنگ زنی شد اما هنوز به سربندی نیز نرسیده است.

سجادی خواستار ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی و خیران برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه کاره شد و گفت: برای تکمیل طرح‌ها از ظرفیت خیران و بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد.
وزیر ورزش و جوانان صبح امروز به مازندران سفر کرد و از برخی پروژه‌های ورزشی در آمل و بابل بازدید کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 977231

مهمترین اخبار ایران و جهان: