نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 10:52

نظارت بر شبکه گازرسانی سمنان/ خانگی‌ها و صنایع مهم اولویت دارند

سمنان- مدیرکل بازرسی استان سمنان از نظارت و بازرسی از شرکت گاز استان خبر داد و گفت: اولویت گاز رسانی ابتدا با بخش خانگی و سپس صنایع متعهد به تولید ملی و خارجی است.

حجت الاسلام علی اکبر رشید زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به کاهش فشار گاز در استان سمنان بیان کرد: بازرسی از مرکز دیسپاچینگ شرکت گاز استان سمنان یکی از اقداماتی بود که در روزهای اخیر از سوی سازمان بازرسی استان انجام شد.

وی با اشاره به اهتمام مدیران ذی ربط در تداوم خدمت رسانی در حوزه انرژی و به خصوص گازرسانی به استان سمنان، تاکید کرد: گازرسانی به مردم در شرایط خاص و اضطراری و همچنین حل مشکلات صنایع از دیگر اقداماتی است که در استان دنبال می‌شود.

صنایع مهم در اولویت باشند

مدیرکل بازرسی استان سمنان ادامه داد: هر میزان بتوانیم کاهش مصرف را در بخش‌های مختلف خانگی داشته باشیم، می‌توانیم شاهد باشیم که گازرسانی به واحدهای تولیدی افزایش یابد و خساراتی که می‌تواند به استان وارد شود، با کمک مردم، کاهش یابد.

رشید زاده با بیان اینکه اولویت گاز رسانی ابتدا با بخش خانگی است، گفت: دومین اولویت گازرسانی در سراسر استان سمنان صنایع مهمی که متعهد به تولید و قراردادهای تولیدی ملی و خارجی هستند، خواهد بود و این نکاتی است که در بازرسی از شرکت گاز نیز تذکر داده شد.

وی با بیان اینکه صنایعی که دارای مواد اولیه حساس و آسیب پذیر در حین تولید هستند نیز در کنار خانگی و صنایع متعهد به تولید ملی از دیگر اولویت‌های ما در گازرسانی خواهند بود، بیان کرد: امید است با اقداماتی که صورت گرفته، شاهد کاهش مصرف بیش از این میزان نیز باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 982075

مهمترین اخبار ایران و جهان: