نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 10:48

آسفالت ۳۰ هزار مترمربع از محوطه دانشگاه ایلام

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام گفت: عملیات روکش آسفالت ۳۰ هزار مترمربع از محوطه سایت اصلی دانشگاه ایلام با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

محمد مهدی احمدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام، صبح دوشنبه ۶ آذر ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: عملیات روکش آسفات ۳۰ هزار متر مربع از محوطه سایت اصلی دانشگاه ایلام با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات محوطه‌سازی دانشگاه انجام شد. 
 
وی افزود: اساتید، کارکنان و دانشجویان گرامی دانشگاه طی سالیان گذشته مطالبات مختلفی را مطرح کرده‌اند، که یکی از این مطالبات مربوط به مشکلات آسفالت سایت اصلی دانشگاه بود.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه ایلام ادامه داد: زیباسازی سایت اصلی دانشگاه ایلام از ۲ سال گذشته به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و در همین راستا برنامه‌های متعددی در دست برنامه‌ریزی و اجرا است.

احمدی خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلات مالی، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و فنی، قرارداد مذکور به صورت تعهدی انجام شده است، که موجب رضایت همکاران و بهبود فضاهای دسترسی را فراهم آورده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: مدیریت دانشگاه ایلام از تمامی ظرفیت‌ها برای برآورده کردن انتظارات اعضای دانشگاه استفاده خواهد کرد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585875

مهمترین اخبار ایران و جهان: