نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 21:04

تذکر جدی استاندار البرز به فروش مرغ با قیمت نامتعارف!

استاندار البرز با تاکید بر اینکه عرضه تمامی کالاها در استان باید با نرخ مصوب صورت گیرد، گفت: در خصوص تولید و تأمین مرغ در استان، جهادکشاورزی و دستگاه‌های نظارتی باید با تمام قوا وارد میدان شوند و با هر گونه تخلفی مقابله کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج ، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که روز شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن اخطار جدی به مسؤولان و متولیان تهیه و تامین کالاهای اساسی در استان، افزود: باید تمامی روند تولید، توزیع و عرضه در بازار زیر ذره بین مدیران مربوطه باشد چراکه در خصوص هر گونه خللی در این راستا باید پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: بازار استان به هیچ وجه نباید رها شود بلکه ضرورت دارد اقدامات ویژه ای نیز برای تنظیم بازار صورت گیرد.

عبداللهی گفت: قرارگاه تنظیم بازار استان راه اندازی می‌شود و از این پس با اهتمام ویژه ای به نظارت بر روند فعالیت‌ها صورت می‌گیرد. 

وی افزود: شهرداری‌ها باید جایگاه‌هایی را برای عرضه محصولات تنظیم بازار اختصاص دهند، همچنین اماکنی در نقاط مختلف استان برای عرضه کالاهای اساسی پیش بینی و آماده سازی می‌شود. 

استاندار البرز گفت: شخصا، نظارت‌های روزانه و سرزده از مراکز عرضه و روند تأمین کالا خواهم داشت.

وی افزود: چرخه تامین تا عرضه کالا در استان باید بدون هیچ نقصی طی شود و متولیان امر باید اشراف کامل بر این امر داشته باشند و کمبودها را جبران کنند.

عبداللهی گفت: جلسات ستاد تنظیم بازار هر هفته برگزار می‌شود و اجرای مصوبات، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. 

این مقام مسؤول تاکید کرد: مرغ باید با نرخ مصوب در استان عرضه شود و خارج از این نرخ تخلف محسوب می‌شود و جهادکشاورزی و دستگاه‌های نظارتی باید رسیدگی کرده و پاسخگو باشند.

وی افزود: مردم به ما اطمینان دارند و نباید خدشه ای به این باور وارد شود بنابراین تمامی موارد را با حساسیت ویژه دنبال می‌کنم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613731

مهمترین اخبار ایران و جهان: