نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 01:13

جامعه ورزش و جوانان زنجان جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

جامعه ورزش و جوانان زنجان با انتشار بیانیه ای جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جامعه ورزش و جوانان زنجان با انتشار بیانیه ای جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

متن بیانیه بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/13)
حمله‌ی غافل‌گیرانه و رعد‌آسای طوفان‌الاقصی توسط نیروهای ظفرمند حماس در جبهه‌ مقاومت چنان ضربه‌ی مهلکی بر پیکره‌ی رژیم غاصب صهیونیستی وارد آورد که به فرموده‌ی مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) ترمیم‌ناپذیر است و می‌توان از آن به‌عنوان یک نقطه‌ عطف و آغازی تاریخی برای پایان این رژیم کودک‌کش قلمداد کرد. 

امروز رژیم جعلی اسرائیل در پی این شکست مفتضحانه با زیرپا گذاشتن تمامی قوانین بین‌المللی دست به اقدامات شنیع و منزجر کننده‌ای در بمباران و محاصره‌ غزه زده که مصداق بارز جنایات جنگی است.

محاصره‌ مردم بی‌دفاع غزه و بستن آب و برق و امکانات دارویی بر روی مصدومان در کنار صحنه‌های دلخراش  پرپر شدن کودکان معصوم و بی‌گناه، دل انسانیت را به درد آورده و بیش از پیش مقاصد شیطانی جبهه‌ استکبار را در مجامع جهانی آشکار ساخته است. 

بی‌تردید تداوم جنایات رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی، بیداری وجدان‌ انسان‌های آزاده و خشم امت اسلامی و ملت‌های آزاده‌ جهان را در پی خواهد داشت، خشمی که می‌رود به طوفانی سهمگین مبدل شود و خانه‌ی عنکبوت را از ریشه و بن برکند. 

پر واضح است امروز دفاع از ملت مظلوم فلسطین نه تنها بر مسلمین جهان وظیفه‌ای شرعی است بلکه بر تمامی آزادگان جهان یک وظیفه‌ انسانی و اخلاقی است و در این میان پر بیراه نیست که بگوییم در آخر ماجرا رژیم کودک‌کش اسرائیل در دریای خون کودکان و انسان‌های بی‌گناه غرق خواهد شد.

جامعه ورزش و جوانان استان، ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین جبهه‌ مقاومت در فرو ریختن هیمنه‌ پوشالی رژیم صهیونسیتی و جبهه‌ کفر در عملیات طوفان الاقصی، جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع غزه را شدیداً محکوم کرده و حمایت خود را از دفاع مشروع ملت فلسطین در برابر غاصبان جنایتکار صهیونیست اعلام و از خداوند قادر متعال پیروزی ملت مظلوم فلسطین و نابودی کامل اشغالگران را خواهانیم.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544631

مهمترین اخبار ایران و جهان: