نیوز سیتی!
27 مهر 1402 - 18:08

بیانیه فعالان حوزه حجاب در محکومیت جنایات رژیم اسراییل

«انجمن ملی مردم نهاد فعالان و متخصصین عرصه حجاب» ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم غاصب و حامیان آمریکایی و غربی آن ها، حمایت خود از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را اعلام نموده و آماده هرگونه حمایت و جانفشانی در این راه می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه زندگی خبرگزاری فارس؛ جنایت رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته با بمباران بیمارستانی در غزه به اوج رسید و این جنایت خشم مردم دنیا را برانگیخت.«انجمن ملی مردم نهاد فعالان و متخصصین عرصه حجاب» هم با بیانیه ای ضمن محکوم کردن این جنایت، آمادگی خود را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده است. متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم االله القاصم الجبارین

صفحات تاریخ در حال تکرار است و شمر و حرمله زمان دوباره به ذبح مظلومین افتخار می‌کنند و بلندگوهای امپراتوری دروغ و تجاوز با غرور اعلام می‌کنند که آب و غذا را بر کودکان، زنان و مجروحان در زیر حملات وحشیانه و ددمنشانه بسته‌اند و سکوت مرگ بار مدعیان دفاع از حقوق بشر وا اسفای ملت‌های آزاده را به آسمان می‌رساند و در این هنگام جنایتی هولناکتر و عظیم تر شکل می‌گیرد و بیمارستانی که در همه قواعد انسانی، حقوق بشری و بین المللی تجاوز به آن جنایتی نابخشودنیست در پیش چشم‌های متحیر زمانه به خاک و خون کشیده می‌شود و دشمن می‌کوشد که روایت آن چون روایت یزیدیان از کربلا شود، اما رژیم صهیونیستی بداند ثمره خون شهدای غزه همچون خون اصحاب حسین (ع)، نابودی یزید و یزیدیان زمان خواهد بود. 

«انجمن ملی مردم نهاد فعالان و متخصصین عرصه حجاب» ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم غاصب و حامیان آمریکایی و غربی آن ها، حمایت خود از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را اعلام نموده و آماده هرگونه حمایت و جانفشانی در این راه می‌باشد. در همین راستا از کلیه اعضای محترم انجمن و دغدغه مندان حوزه حجاب کشور دعوت به عمل می‌آید تا برای اعلام همبستگی با مردم قهرمان فلسطین و اعلام انزجاز از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل، در تجمعات پیش رو حضور بهم رسانند. 

وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلًا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ (ﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﻧﭽﻪ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭﺍﻥ ﺍﻧﺠﺎم ﻣﻰﺩﻫﻨﺪ، ﺑﻲ ﺧﺒﺮ ﻣﭙﻨﺪﺍﺭ. سوره ابراهیم آیه۴۲) 

والسلام علی عباد الصالحین

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543731

مهمترین اخبار ایران و جهان: