نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 21:29

نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر با اولویت رفع می‌شود

استاندار زنجان گفت: به دلیل محدودیت‌های اعتباری عملیات دو بانده کردن مسیر قیدار - ابهر زمان‌بر است ولی تلاش می‌کنیم تا با اقدامات موردنیاز در کوتاه مدت از میزان حادثه‌خیزی این مسیر کاسته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی امروز در جلسه بررسی و رفع نقاط حادثه‌خیز جاده قیدار - ابهر که با حضور مسئولان و نماینده شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر با یک‌سری اقدامات کوتاه‌مدت، رفع مشکلات جاده قیدار- ابهر را پیگیری می‌کنیم و در بلندمدت هم عملیات تعریض و ۲ بانده کردن آن را در دستور کار داریم که از سمت قیدار عملیات اجرایی آن در حال انجام است. 

استاندار زنجان به تحلیل تصادفات جاده قیدار- ابهر اشاره کرد و ادامه داد: در قرارگاه کاهش تصادفات شهرستان‌های ابهر و خدابنده مباحث فنی برای اصلاح این مسیر باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: به دلیل محدودیت‌های اعتباری عملیات دو بانده کردن مسیر قیدار - ابهر زمان‌بر است ولی تلاش می‌کنیم تا با اقدامات موردنیاز در کوتاه مدت از میزان حادثه‌خیزی این مسیر کاسته شود. 
 
گفتنی است، جاده قیدار ـ ابهر به طول ۶۰ کیلومتر مراکز شهرستان‌های خدابنده و ابهر را به هم متصل می‌کند و به‌عنوان یک جاده شریانی به لحاظ‌داشتن تردد بالا، روزانه شاهد تصادفات زیادی است.

در روزهای اخیر چند تصادف منجر به فوت در جاده قیدار ـ ابهر به وقع پیوست که در این حوادث چند نفر جان خود را ازدست‌داده و چند نفر هم مصدوم شدند، به دنبال این حوادث امام‌جمعه قیدار مرکز شهرستان خدابنده از وضعیت این محور به‌شدت انتقاد کرد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617131

مهمترین اخبار ایران و جهان: