نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 18:29

ریختن بیش از هزاران تن بمب بر سر مردم غزه نشان از بدبختی و نکبت دشمن است

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) گفت: آنچه را که رژیم کودک‌کش، خبیث و منحوس صهیونیستی انجام داده است قابل‌گفتن نیست، ریختن بیش از هزاران تن بمب توسط صهیونیست‌ها بر سر مردم غزه نشان از ضلالت، بدبختی و نکبت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، غلام‌حسین غیب‌پرور صبح امروز در اجتماع بسیجیان مازندران در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری با قدردانی از تلاش و زحمات فرمانده سپاه کربلا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری، مردم و بسیجیان در برگزاری این اجتماع بزرگ، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور یک باقیات‌الصالحاتی از امام راحل است.
 
 وی با اشاره به اینکه تفکر نورانی بسیج سالیان قبل از انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) مطرح شده بود، تصریح کرد: شک نداریم این نوع نگاه و تفکر امام راحل حکایت از دوراندیشی و عمیق‌نگری ایشان داشت.
 
 جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) به نقش بسیج در فرآیند انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بسیج یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران است و رهبری بسیج را کلید طلایی حل مشکلات کشور می‌دانند، ما هرکسی که دلداده انقلاب اسلامی است و کشورش را دوست دارد بسیجی می‌دانیم.

غیب‌پرور با اعلام اینکه بسیج در جای‌جای حیات انقلاب اسلامی و در تمام عرصه‌های مختلف می‌درخشد، ادامه داد: کار بسیج اثرگذار در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

 وی با بیان اینکه بسیج در همه‌جا حاضر است و درخشندگی دارد، گفت: بسیج یک مفهوم مقدس قابل‌تکثیر است.
 
 جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) تصریح کرد: بعد از گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی نونهالان، نوجوانان و جوانان در کنار پیش‌کسوتان جلوه‌های مقدس را رقم می‌زنند که هیچ جای دنیا آن را نمی‌بینیم.
 
 وی با اشاره به اینکه امروز بسیج در فلسطین، لبنان، عراق، یمن، سوریه، افغانستان و قلب آفریقا تکثیر شده است، خاطرنشان کرد: ۴۹ روز از حمله رژیم کودک‌کش صهیونیستی به مردم غزه می‌گذرد؛ اما بچه‌های دیروز، امروز مقابل این رژیم منحوس با موشک ایستاده‌اند.
 
 غیب‌پرور با اعلام اینکه امروز ملت فلسطین قهرمانانه رژیم صهیونیستی را به ستوه درآوردند، ادامه داد: رژیم منحوس در مدت ۵۰ روز ۱۴ هزار انسان مسلمان مظلوم را قتل‌عام کرده و به شهادت رساندند.
 
 وی تصریح کرد: آنچه را که رژیم کودک‌کش، خبیث و منحوس صهیونیستی انجام داده است قابل‌گفتن نیست، ریختن بیش از هزاران تن بمب توسط صهیونیست‌ها بر سر مردم غزه نشان از ضلالت، بدبختی و نکبت است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) اظهار کرد: مسلمانان غزه و فلسطین اثبات کردند که حیات اسلام در پناه ایستادگی، مقاومت و بصیرت است.
 
 وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی امروز عاجز شده است و نمی‌داند مقابل جمعیت زیر ۲ هزار نفر چه کاری انجام دهد، گفت: آبروی نداشته رژیم کودک‌کش در تمام جهان رفته است، دیگر برای آنها قوای نظامی، حیثیت سیاسی و اقتصاد نمانده است.
  
 وی خاطرنشان کرد: حتی اگر آتش‌بسی هم برقرار شود این رژیم جعلی، کثیف، کودک‌کش صهیونیستی دیگر آن رژیم سابق نخواهد بود چرا که همه عالم صف در صف مقابل آنها ایستاده‌اند و دیگر آبرویی برای آنها نمانده است.
 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583275

مهمترین اخبار ایران و جهان: